/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Brothers in arms PC genstart
Fra : pirt03
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 06-01-06 16:53

Efter inst. af ovenstående spil og forsøg på start (ikon på skrivebord) tjekker programmet disken hvorefter computeren genstartes og systemet bliver gennemgået for fejl. Den når ikke engang at bede om kode.
Der kommer en melding fra Microsoft om en eller anden alvorlig fejl (noget med en driver)
Spillets forgænger (og mange andre spil) kører problemfrit. Systemkrav er rigeligt opfyldt.
Har inst. spillets opdateringspatch fra Ubisofts hjemmeside.

Løsningsforslag ???

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 06-01-06 16:57

Der er tale om Earned in Blood - versionen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 08:37

Hvad er fejlmeddelelsen?

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-01-06 12:05

Hmm Ja det burde jeg selvfølgelig lige have noteret mig. Problemet er, at jeg ikke sidder ved den pågældende PC lige nu. Jeg skal forsøge senere i dag - så vil jeg notere det. (men det var altså noget med en driver).
Har prøvet at lave dxdiag; her blev ikke fundet fejl.
Har prøvet at inst. spillet på en anden PC - og her er tilsyneladende ingen problemer.
Kan det være en ide at friske XP op med en opgradering??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 15:37

Det skulle evt. være nyeste grafikdriver og nyeste directX! Kan gøre underværker på nyere spil!

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-01-06 19:44

Hej Tedd
Jeg opdaterede XP - det hjalp. Indtil videre kører spillet upåklageligt. Har jeg dermed opdateret DirectX ??? I så fald har du jo ret

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 07-01-06 20:05
Godkendelse af svar
Fra : pirt03

Dato : 07-01-06 20:50

Tak for svaret tedd.