/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Popup killer
Fra : buggyman
Vist : 515 gange
500 point
Dato : 06-01-06 15:21

Hvor ka jeg finde et effektiv popup killer program , som selv jeg ka finde udad at bruge??

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 06-01-06 15:23

Gå på www.google.com og søg på google toolbar.
Når du installerer den (den er gratis) får du ALDRIG mere irriterende popups.

Den virker bare.

/Mallie

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 06-01-06 15:25
Kommentar
Fra : peet49

Dato : 06-01-06 15:25
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-01-06 15:27

På spywarefri kan du finde dette program der er meget effektivt og nemt at bruge http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#bayden og der er også lidt forklaring til programmet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-01-06 15:37

Jeg bruger Googles og er meget tilfreds.

>bentjuul> Hatten af for dit profil billed.!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-06 15:38

kig ind hos http://www.arlet.dk/ og se under popupstoppere - han ved hvad han snakker om. Der er meget andet godt for sikkerheden

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-01-06 16:00
Kommentar
Fra : buggyman

Dato : 06-01-06 17:03

Hej arlet. Har lige downloadet den. Alt kommer stadig væk om køb af dell comp. Pisse sygt når man køre race online..GGG.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-01-06 17:12

Måske du skulle få arlet til at kigge på en hijackthis log.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 06-01-06 18:15

Ja, kom med en hijackthis www.arlet.dk/hjt.htm

Kan ikke huske om vi kan fjerne det dell gejl med den, men det er et forsøg værd..