/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
win xp installering
Fra : jtj45
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 06-01-06 14:26

Hej til alle

Jeg var vist lidt hurtig forleden for jeg har ikke fået løst mit problem alligevel, men håber stadig det kan afhjælpes

Skal formatere harddisken og installere xp påny, men dette kan ikke lade sig gøre, den fjerner nogle programmer og andre kan ikke bruges. Maskinen er på 20 GB, men der er brugt knap 19 og den bruger hele tiden mere i grunden uden jeg gør noget for det.

Håber meget på hjælp

Accepteret svar
Fra : saking

Modtaget 60 point
Dato : 06-01-06 14:29

Vil du slette alt på din disk, så kør dette program.
Og bagefter lav en ny installation.
http://www.killdisk.com/

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 06-01-06 14:33

Hej igen

Jeg vil prøve dette, inden jeg lukker spørgsmålet og vender så tilbage igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-06 15:40

heyyyyyy pas nu på - har ikke set dit andet spørgsmål - men hvis din maskine er oem baseret så skal du være meget forsigtig med alt undtagen at bruge genindlæsning/recovere

Godkendelse af svar
Fra : jtj45

Dato : 15-01-06 23:42

Hej Sakin

Tak for dit svar, jeg har bare det problem at pcèn låste og den er helt død nu hulk hulk

Hilsen jtj45