/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fejlmelding
Fra : Fynboerne
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 06-01-06 08:09

Hej.
Når mine venner prøver at sende mail til mig, får de denne fejlmelding. Hvad skal jeg gører med min mailboks, for at den kan modtage fra dem igen? Jeg har Microsoft Outlook Ekspress.
Jeg har slettet noget af min mailadresse.

This is the Postfix program at host user5.cybercity.dk.

I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can delete your own
text from the message returned below.

The Postfix program

<------@dlgnet.dk>: mailbox
///home/nfs1/cybercity/mail/009/cws20009/.mailbox:
quota exceeded

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 06-01-06 09:01

ring til hotline hos din udbyder - svaret er i den rapport de medsender og de kan hjælpe dig hvis du ikke selv kan se det udfra den

eller prøv lige at sende fejlrapporten de medsender med og send retur til postmaster - det er jo muligt de svarer - jeg ville dog nok ringe

Kommentar
Fra : dk

Dato : 06-01-06 09:10

din mailbox er fyldt op, hvis du har sat til at gemme mail på server x antal dage kan det være årsagen.

///home/nfs1/cybercity/mail/009/cws20009/.mailbox:
quota exceeded <-- din mail box er fyldt og skal tømmes før du kan modtage mail igen

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 06-01-06 10:53

MIn mailbox er ikke fyldt, jeg tømmer den af og til, så der ligger ikke mange mail.
Jeg vil prøve at ringe til min udbyder og hører om de kan hjælpe.
Jeg melder tilbage, når jeg ved noget mere.

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 06-01-06 13:22

Jeg harsnakket med min udbyder og han fandt frem til, at der var en meget stor mail der ventede på at blive sendt, så der har nok alligevel været for meget i min maiboks.
Jeg skulle gå ind på
webmail.cybercity.dk
bruge mit brugernavn og mit password, så kunne jeg se, hvad der lå til mig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-06 13:45

godt du fandt ud af det - en god ide hvis du bruger for eks gmail eller yahoo mail når du skal have store filer - det blokerer ikke for dine andre mails

Godkendelse af svar
Fra : Fynboerne

Dato : 09-01-06 08:12

Tak for svaret miritdk.
Det er dejligt at få et godt råd om, hvad jeg kan gøre, når jeg har problemer. Jeg er ikke så gor til at finde på løsninger, men når jeg får hjælp, kan jeg finde ud af det.

Kommentar
Fra : miritdk