/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
S/E 520i
Fra : bil24
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 06-01-06 08:02

Hej

Jeg går og tænker på at anskaffe mig en sådan mobiltelefon. Er blevet træt af min P900 (S/E).

Er der overhovedet noget ved den - jeg har været på Sony Ericssons hjemmeside og alle mulige andre steder og set hvad den kan - men er der nogen af jer derude, der har nogen erfaring med denne?

bil24

Accepteret svar
Fra : banzon

Modtaget 110 point
Dato : 06-01-06 08:41

Hvis du bruger din p900 som smartphone (altså er glad for kalender, mailbox, o.s.v.) tror jeg ikke du bliver glad for en z520 desværre.
Så skal du nok kigge efter en mere "smartphone" agtig mobil.

Men det er altså bare min mening, jeg har selv haft p900 o.s.v. og sidder nu med en k750i som ikke har nær så god kalender o.s.v. som de lidt større modeller, det savner jeg altså.

Jeg ville vente på 990 modellen og få "hele pakken" hvis jeg var dig.

Men selvfølgelig er det mere designet du går efter så er det jo nok en ok klaptelefon, bare ikke noget for mig

Kommentar
Fra : bil24

Dato : 06-01-06 09:05

Hej

Efter jeg blev billist, har jeg ikke været så begejstret for p900. Synes den er noget besværlig og har ikke haft lyst til at anskaffe håndfri sæt (ved godt at vi ikke må tale i mobil når vi kører bil). Er mailen noget skidt på 520i? Jeg kan jo gå ind og se på den i en forretning - men vil bare høre om andres mening inden jeg giver mig i kast med et køb. Har besluttet, at det skal være en klaptelefon jeg skifter til.

p990? Hvornår er den på markedet?

bil24

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 06-01-06 10:44

Hvis du skal af med din P900 kan jeg måske være interesseret?

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 06-01-06 11:03

Skulle komme nu i første kvartal, og efter min mening er det bare af med klappen og igang.
Se evt. denne vidio : http://www.sonyericsson.com/product/p990/video/WMP_modem.html

Det er en sej mobil, og nu endnu bedre og lettere at bruge med fuldt tastatur under klappen, det gør udslaget for mig

Kommentar
Fra : bil24

Dato : 06-01-06 11:13

bja2

Hvad vil du betale? Den er købt i dec. 2003 - er uden nogen fejl - skærmen er præget af, at der lægges kabaler. Er ellers helt ok.

bil24

Kommentar
Fra : bil24

Dato : 06-01-06 11:17

Hej Banzon

Flot klip med p990 - men den bliver sikkert lige så dyr eller mere dyr end p900. Kigger lige hos S/E - den er sgu smart. Det med klappen har jeg tænkt på men aldrig fået gjort noget ved.

Men jeg håber lige på, at andre måske har set på i520´eren.

bil24

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 06-01-06 11:35

Hej bil24 Det bliver nok ikke noget der kommer i nærheden af prisen på den nye 990´er. Jeg har selv en p800 og p900 begge godt brugte og pris omkring 4-800 kr. alt efter slid og stand

Kommentar
Fra : bil24

Dato : 06-01-06 12:47

bja2

Hm - det ligger lidt langt fra den pris jeg tænker på - måske holder jeg den bare i reserve. Har selv betalt 5.000 kr. for den fra ny af. Som udgangspunkt skal den kunne betale min nye mobil.

bi24/

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 06-01-06 14:05

> bil24...Du skal nok ikke regne med at få mere end højst 1000.- for en brugt p900 idag, det er nogenlunde prisen for et velholdt eksemplar f.eks. på www.mobildebat.dk.

Dr er jo kommet ikke mindre end to nyere modeller siden du købte denne, jeg har som sagt selv haft den og solgte min for 2500.- før den nye p910 kom, bare til oplysning

Godkendelse af svar
Fra : bil24

Dato : 09-01-06 08:04

Tak for svaret banzon.

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 09-01-06 10:05

Selv tak

Det er jo derfor vi er her