/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Seipe
Fra : Nordsted1
Vist : 632 gange
50 point
Dato : 06-01-06 07:16

Hej Seipe

Hvor er det pænt af dig, men som jeg skrev i tråden var det et program jeg fik af IPM, så det er ham der har
fortjent pointene og ikke mig

Accepteret svar
Fra : Seipe

Modtaget 50 point
Dato : 06-01-06 14:37

Ok! Jamen så får IPM da også en tak for så har I jo begge hjulpet mig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-06 14:56

Hej igen,

Nu har jeg ikke helt fundet ud af, det nye kandu, kan man ikke annullerer og få sine point tilbage, når der bare ikke er skrevet i spørgsmålet??? det var det jeg ville opnå ved at oprette en tråd til dig, men under alle omstændigheder
er jeg og sikkert og IPM glade for at du også fik gavn af programmet, dit sommerhus ser rigtigt hyggeligt ud, den smugle man nu engang kan se

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-06 14:57

Tak for svaret Seipe.

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 06-01-06 16:49

Jeg synes nu du skulle skrive en kommentar og få poængerne ellers går de jo bare tilbage til Kandu
for jeg kan ikke få dem tilbage.

Mvh Seipe