/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
søger ringetone
Fra : janik
Vist : 514 gange
50 point
Dato : 05-01-06 21:54

Jeg har fået en sonyericsson t630 og ville gerne have
en ringetone som gammel tlf lyder ,men
jeg kan ikke finde den.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-06 22:09
Kommentar
Fra : janik

Dato : 05-01-06 22:27

sorry men den kan jeg ikke finde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-06 22:55

janik, siden jeg linkede til kom heller ikke frem, men i højre siden i mit link, står der - skøre ringetoner - der finder du den der Old osv, prøv at lyt efter om den kan bruges

Kommentar
Fra : janik

Dato : 05-01-06 23:02

ja men den har jeg prøvet det er bare ikke til t630

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-06 23:09

Underligt for det var på t630 jeg søgte og fik denne side.... i højre side står der rigtige lyde, og så kommer den der old også frem igen

Kommentar
Fra : janik

Dato : 05-01-06 23:36

ja det fik jeg også ,men fik ikke nogen ringetone.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-06 23:40

janik.... find du dig en anden ringetone, her hos mig var der en der fik den der gamle ringetone, det syntes alle var så sjovt, at nu har de den alle, og når en tlf. ringer, sidder alle og klapper på lommerne, når jeg siger alle er det altså ikke kun de fire andre i min husstand, men også deres venner, sådan noget rod, og sikkert også en ringe trøst.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-06 07:29

Janik.... det irriterer mig nu at det ikke lykkedes. Nederst på siden i linket, er der en - hjælp - var det ikke muligt at du kunne henvende dig der, for når de henviser til en side hvor ringetonen er, må der da være en fejl??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-06 07:58
Kommentar
Fra : banzon

Dato : 06-01-06 08:43

ellers send en mail og den kommer med "posten"

Kommentar
Fra : mobilvest

Dato : 10-01-06 10:59

Klik ind på www.gsmarena.dk så fnder du måske noget

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 21-01-06 02:34

Hej ringetonen er i din telefon -gå i menu-opsætning--lyde&alarmer--ringesignal rul så til OLD PHONE marker den og vælg så skulle den være der .Mvh Muldvarp1