/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
iexplore.exe lukker ikke ned
Fra : bellawow
Vist : 740 gange
100 point
Dato : 05-01-06 20:29

Jeg får ofte besked på, at iexplore.exe ikke svarer, når jeg vil starte på progammet sker der ofte iingen ting. Så nu jeg har installeret Mozilla firefox som virker hver gang.
Når jeg så vil afslutte kan PC'en ikke lukke og slukke, der kommer meddelelse at, programmet svarer ikke. iexplore.exe
Hvad sker der ?
VH. HH

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-06 20:35

Prøv først lige http://housecall65.trendmicro.com/ så vi kan finde ud af om du er rimelig fri for snavs

Kommentar
Fra : bellawow

Dato : 05-01-06 20:41

Jeg ved ikke hvad du mener med rimelig fri for snavs

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 05-01-06 20:44

Formentlig om du har Adware, Spyware eller virus.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 05-01-06 20:45

Snavs=virus, men tror du skal hvis du har xp kør en genetablering 2 mdr. tilbage...

Peter

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-06 20:46

Jep fri for virus, spyware og lignende

Kommentar
Fra : bellawow

Dato : 05-01-06 20:53

Jeg har ikke problemer med maskinen på andre programmer og jeg kører ofte Spyware og NT antivirus programmer
HH

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 05-01-06 20:58

Hvis jeg fik en krone for alle der siger det! Og så alligevel har et eller andet snavs!

Når man skal løse et problem med sin computer gør man det efter udelukkelsesmetoden! Den hyppigste årsag til iexplore fejl er virus eller andet snavs, men du behøver naturligvis ikke følge mit råd!

Godkendelse af svar
Fra : bellawow

Dato : 05-01-06 21:03

Tak for svaret tedd. du har sikkert ret. køber nyt Antivirus i morgen
HH

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-06 21:10

Hmm? Nu er det en onlineskanning jeg bad om for at udelukke at det skulle være snavs!
Det kan jo være andre ting! Hvis det ikke var snavs behøvede du jo ikke at købe nyt!

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 05-01-06 21:17

Hvis det ikke er virus eller lignende der er problemet, har du et problem.
Internet Explorer er en central del af Windows, og kan derfor ikke bare af- og geninstalleres som så mange andre programmer. Derfor er du nød til at overveje Systemgendannelse eller formatering og reinstallation.

Måske er der også andre muligheder, men så er de for avancerede til mit niveau :)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-06 21:22

Det der lyder underligt er at iexplorer åbenbart starter uden du har trykket på ikonet! Det er bl.a. derfor jeg foreslog at du brugte en onlineskanner! Normalt starter programmer jo ikke op uden tilladelse!

Kommentar
Fra : natmaden