/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia N90
Fra : Bolbroe1721
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 05-01-06 18:52

Såvidt som jeg har forstået Nokia's oplysninger er der ingen vibrator i nokia N90 og ligeledes ingen ringetoner. - Hvordan bliver man så kontaktet. Det kan da ikke være rigtigt, at man skal kigge på skærmen for, at se om der er nogen der ringer ? ... Er der mulighed for, at downloade ringetoner, så man kan høre den, når den ringer ??

Accepteret svar
Fra : banzon

Modtaget 25 point
Dato : 05-01-06 19:00

http://www.nokia.dk/phones/n90/features.php

Her kan du læse at den bruger Truetones og kan afspille mp3, så mon ikke den har mulighed for at "give lyd" fra sig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-06 19:17

Du kan downloade ringetoner til Nokia N90 her, så noget må den da kunne sige

http://www.super-ringtone.net/dk/ringetone.php

Godkendelse af svar
Fra : Bolbroe1721

Dato : 05-01-06 19:34

Tak for svaret banzon. Kan nu ikke direkte se, at der er ringetoner i, men har fået det bekraftet fra nokia kundeservice!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-06 19:34

Der er skam ringetoner i N90 - man behøver ikke downloade dem - men det er rigtigt, at den mangler vibrator.

Eftersom det er en series 60 telefon, kan du downloade lidt af hvert til den: ringetoner, temaer, programmer, og hvad du nu ellers føler for. Noget af det kræver dog, at du finder tegnebogen frem.

Den eneste ulempe ved telefonen er, at den er noget tung i optrækket - men det kan jo også godt være temmelig irriterende.

Så hvis du spørger mig, synes jeg da hellere, du skulle vente på N80, som kommer ud om ikke så længe. Så får du både et bedre kamera (3mp i stedet for 2mp) og en bedre processor (333 mhz i stedet for 208 mhz) - plus at du altså også får [Ivibrator][/I].

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 06-01-06 08:47

Digitale tjenester
Java™ og Symbian-programmer fra Nokia Software Market
Grafik, ikoner, animationer, logoer
Spil: mulighed for at downloade nye spil
[B]Ringetoner: True Tones, flerstemmige ringetoner [/B]
Temaer: mulighed for at downloade nye temaer

Står ellers her

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-01-06 11:50

Nemlig, banzon, det var ikke noget, jeg selv fandt på.

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 06-01-06 14:01

>Rellom....Nej det var heller ikke det jeg mente

Men havde sat et link ind hvor det stod, næste indlæg var så med et afsnit af det som stod i linket..

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-01-06 14:08

Ok, så er jeg med.