/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Omdrejningstæller til Suzuki!!
Fra : Master_uj
Vist : 1487 gange
338 point
Dato : 14-11-02 15:33

Jeg har en Suzuki samurai DM 50 hvor omdrejningetælleren ikke virker, mangler oplysninger om hvordan ledningerne tilsluttes i lygtehuset.

Ulrich

Kommentar
Fra : Master_uj

Dato : 15-11-02 16:39

Har prøvet det med den lokale knallert-pusher, men det kunne han ikke hjælpe med...

Ulrich

Kommentar
Fra : Master_uj

Dato : 27-11-02 15:03

Er der slet ingen der kan hjælpe???

Accepteret svar
Fra : flink200

Modtaget 338 point
Dato : 28-11-02 09:46

i det knallert katalog fra th hansen (som du kan bestille helt gratis)er der tegninger over elnet på knallerter og der er også vist det med omdrejningstæller det er ikke sikkert at din knallert lige er der men du kan sagtens bruge det der er for princippet er det samme.

Kommentar
Fra : Master_uj

Dato : 28-11-02 14:42

Hej flink200...
Ved du hvordan jeg bestiller kataloget?

Kommentar
Fra : flink200

Dato : 28-11-02 17:33

hej master_uj.du kan bestille det ved at ringe til th hansen på tlf 64416969 eller på nettet www.thhansen.dk. og der står at det er hele døgnet man kan bestile hos dem.håber du kan bruge det til noget.venlig hilsen michael

Godkendelse af svar
Fra : Master_uj

Dato : 29-11-02 17:23

Hej flink200...
Der er ikke noget diagram over min knallert!
Men jeg har fundet ud af hvordan jeg laver den...
Tak for din hjælp...
Her er dine velfortjente point:

MVH Ulrich

Kommentar
Fra : Master_uj

Dato : 29-11-02 17:23

Hej flink200...
Der er ikke noget diagram over min knallert!
Men jeg har fundet ud af hvordan jeg laver den...
Tak for din hjælp...
Her er dine velfortjente point:

MVH Ulrich

Kommentar
Fra : flink200

Dato : 29-11-02 20:33

det glæder mig master for de ledninger kan godt drille lidt,det vigtigste er at man har tålmodighed
for er der lavet lidt om på ledningnettet så farverne ikke passer sammen kan man godt få tiden til at gå mvh flink200