/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overførelse af gemte beskeder?
Fra : casperS
Vist : 617 gange
149 point
Dato : 05-01-06 16:52

Hej.
Jeg har sat min Nokia 3220 til salg, da jeg har købt ny. Men ville enormt gerne gemme alle de filer jeg har på mobilen, altså alle mine beskeder, optagelser, musik mm... er der ikke en god måde man kan gøre det på? endten sendes til min nye mobil eller bare til min pc. (den har ikke bluetooth) - Og så lige én ting mere; nogle der ved hvordan jeg sletter ALT på min gamle mobil (Nokia 3220) - så jeg kan sælge den helt uden mine personlige ting følger med. (gider ikke til at slette én af gangen)
Håber nogle kan hjælpe, eller bare komme med nogle ideér. - på forhånd MANGE tak, og godt Nytår.

#husk det er "nul sex" hele året#

Mvh. CasperS

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-06 16:59

Nu kender jeg ikke lige den model, men er der ikke en mulighed for at gå tilbage til fabriksinstillingerne, for så sletter den alt??. Har tlf. inforrød kan du videresende dine ting på den måde

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 05-01-06 17:11

Tjek min "Beta" side, jeg handler med sådanne ting til Simkort Mv.... Siden er [B]ikke[/B] 100% officiel fordi jeg har hyret en webmaster til at lave en.

www.aalborg-mobilservice.dk

Mvh.
Mogens

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 06-01-06 08:29

Fulgte der ikke et kabel med ?

For så bruger du jo bare pc suite og gemmer det hele på din computer med det, evt kan du hente filerne ved at markere dem og kopiere til pc

Kommentar
Fra : casperS

Dato : 06-01-06 15:40

der er ikke kabel med desværre, ellers var det ikke så svært nej...

Kommentar
Fra : mobilvest

Dato : 10-01-06 11:01

Du kan klikke ind på www.cellshoppen.dk

Accepteret svar
Fra : banzon

Modtaget 149 point
Dato : 10-01-06 14:26

Hvis du har en bluetooth dongel kan du evt. bruge programmet MyPhoneExplore og overfører det hele til computeren via den

Ellers ved jeg ikke rigtigt......

For at slette det du har på din mobil skal du gendanne fabriksindstillingerne

Godkendelse af svar
Fra : casperS

Dato : 09-10-06 19:48

Tak for svaret banzon.