/ Forside/ Teknologi / Administrative / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4738
Slå punktopstil. fra i Word???
Fra : cristian2
Vist : 565 gange
20 point
Dato : 05-01-06 13:44

Jeg har XP og har problemer med min Word, som automatisk stiller sætninger op for mig, uden at jeg er interesseret i det. Når jeg skriver citater med en tankestreg foran og stille disse sætninger med tankestreg over hinanden, så går programmet ind og blandet sig og opstiller det for mig, men det rykker hele det grafiske billede og er svært at slippe af med igen. Det samme er gældende, når jeg opstiller sætninger med punkter eller tal over hinanden.

Hvordan slår jeg denne indstilling fra?

Tak for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : Internette

Modtaget 30 point
Dato : 05-01-06 13:56

Hej,

Prøv at gå i menuen "funktioner" og vælg "indstillinger for autokorrektur". Under fanen "autoformat under skrivning" skal du FJERNE flueben i rubrikken ved "automatisk opstilling med punkttegn.

Som jeg læser dit problem, skulle dette være løsningen.

mvh
Internette

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 05-01-06 14:18

Tak for svaret Internette.