/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Rally master i multiplayer
Fra : zandman
Vist : 339 gange
100 point
Dato : 05-01-06 11:10

Hej. Jeg og en kammerat ønsker at genoplive Rally masters fra 2000. Vi har fået fat i to originale spil. Min kammerat kan køre spillet i multiplayer. Jeg kan kun køre det i singelplayer.

Når min kammerat starter et spil så kan jeg godt finde hans server. Men når han starter spillet så går jeg ud af spillet. Jeg kan heller ikke starte et spil fra min egen computer som han kan finde medmindre han manuelt taster min ip adresse.

Vi har forsøgt alt muligt. Alle firewalls er slået fra osv. Spillet køre ved hjælp af en gameserver der startes op og derefter kan man oprette et gameroom over den server. Hvis blot en server er startet i et lokalt netværk kan alle oprette spil over denne server. Det burde være ret simpelt men min computer springer ud lige meget hvad vi forsøger.

Jeg har fået at vide at det har noget med ATI grafik kort at gøre. Jeg bruger et fra x600 serien med den nyeste driver. Han bruger et endnu nyere ATI grafikkort og med den nyeste driver og oplever ingen problemer. Vi er blevet totalt stædige nu og har brugt 10-15 timer på at løse det da det mere er et princip end et spørgsmål om at spille spillet nu.

Vi har patchet spillet til version 3.2. Gameserveren eller lobbyen som det kaldes kører i version 1.6

Håber nogen kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Manster

Dato : 06-01-07 16:36

Hej :)

Jeg har også haft det som med det spil...
Men jeg Af-installerede det bare og så installerede jeg det bare igen så kunne jeg. Har i os prøvet at tjek pogrammet for en pg-virus(vis i ved hvad det er)
I skal bare højerer klik på pogram ikonet og så klik tjek for virus.
Måske er jeres computer ikke sat op til at det.

Men vis det bliver ved så prøv at snak med den butik i har købt det i måske kan de hjælpe.

[U]Hilsen thomas(manster)[/U]