/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Interne link og Google
Fra : kondivand
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 05-01-06 11:03

Jeg har et par spørgsmål om link og placering i Google:

Jeg har læst, at alle link på en side, betragtes som udgående links, og derfor er med til at sikre en dårligere placering i Google. Hvis det er rigtigt, så vil det være uklogt, at man på en side f.eks. linker til underafsnit længere nede på siden - kan det passe ?

Hvis jeg på en af mine sider laver links til enten andre sider eller afsnit på samme sider, så benytter jeg gerne mine søgeord i linkteksten. Har det overhovedet nogen effekt eller er det kun linkteksten fra andre sider til min side, der har betydning for min sides placering i Google ?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-01-06 17:55

Jeg fandt en artikel som måske giver dig et svar på dine spørgsmål.

http://www.a-begynder.dk/artikler/sogemaskiner/google-ranking.htm

mvh
jakjoe