/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
MSN emails
Fra : mej4
Vist : 463 gange
200 point
Dato : 05-01-06 09:01

Vi er flere brugere på samme PC med MSN email.Men pga installeret MSN messenger kan man fra skrivebordsikonet læse mails uden at logge ind på MSN. Hvordan kan jeg undgå at andre kan læse mine mails uden at skulle logge ind? Skal jeg have fjernet MSN messenger installationen? Og hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 05-01-06 09:03

Du skal vælge, gem ikke mine instiller da det er en offentlig computer, så skulle problemmet være løst

Peter

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 05-01-06 09:04

Altså slå det fra i messeger, under funktioner eller actions

Peter

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 05-01-06 09:12

Hvor kan jeg finde "gem ikke indstilling" - jeg kan ikke finde handlingen under "funktioner"?

Accepteret svar
Fra : golfhouse

Modtaget 210 point
Dato : 05-01-06 09:15

gå ind i options- ned i instillinger- ind under security. der sætter du V i alle dem med shared pc.

Peter

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 05-01-06 09:32

Tak, ja selvfølgelig! V er nu slettet alle relevante steder under sikkerhed mm. Men det virker bare ikke...hvis jeg logger af MSN kan jeg stadig fra messengerikonet på skrivebordet gå direkte til MSN-indbakke??

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 05-01-06 09:35

så er det et tilføjelses prg. det skal du slette i kontrolpanelet under tilføj fjern programmer...

ellers genstart pc. efter i har sat V i de rigtige felter.

Peter

Godkendelse af svar
Fra : mej4

Dato : 05-01-06 09:37

Tak for svaret golfhouse. Nu fungerer det. Jeg skal lige huske også at logge af messenger hver gang, den har vist altid bare været logget på...

Godkendelse af svar
Fra : mej4

Dato : 05-01-06 09:37

Tak for svaret golfhouse. Nu fungerer det. Jeg skal lige huske også at logge af messenger hver gang, den har vist altid bare været logget på...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-01-06 09:38

Peter -> Hvorfor taler du hele tiden engelsk? Den version JEG har af MSN-Messenger taler da Dansk???

Er du sikker på at I taler om den samme Messenger? Ellers ka' jeg da godt forstå at mej4 har svært ved at forstå dine instruktioner. Du er vel klar over at der findes en Windows-Messenger OG en MSN-Messenger og at disse IKKE er ens?

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 05-01-06 09:41

Ja derfor svarede jeg også i 2 sprog i den første besked.

men takker vil huske det fremover Arne.

Peter

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-01-06 09:47

Helt OK Peter. Godt at I fik løst problemet. Men det er sommetider ganske små ting der adskiller forstå fra ikkefatte.