/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
jodle kjeld
Fra : Dj_Kaffe
Vist : 3076 gange
100 point
Dato : 05-01-06 02:19

Nogen der ved hvor jeg kan downloade "jodle kjeld"´s musik?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-01-06 05:04

Du kan sikkert nemt finde noget selv, hvis du staver hans navn rigtigt: Han hedder IKKE Kjeld men Keld:

Altså: Søg på Jodle Keld

M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-01-06 05:35

Hej igen Dj_Kaffe

Jeg har søgt lidt for dig, og har fundet en gammel Kandu-tråd: http://www.kandu.dk/Spg6567.aspx

Prøv lige at checke den. Hilsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-01-06 05:39
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-01-06 05:41

Nå, de Link's er for gamle (2002)

Så prøv selv en søgning på www.bib.dk

Så finder du hvad de har idag. Hilsen

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 05-01-06 07:43

du kan bruge to programmer og når du først har dem kan du download så meget du vil. Den ene hedder Morpheus som kan downloades på www.morpheus.com den anden hedder Share Bear som jeg ikke helt ved hvor man downloader men du skal bare søge efter Share Bear på google

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-01-06 08:10

surfboard837 -> Det er jo noget forfærdeligt vrøvl du kommer med. "Du kan downloade så meget du vil"?

Vel kan Dj_Kaffe da ej, hvis ikke Jodle Keld ER at finde på den side??? Ved du AT Jodle Keld kan downloades fra den side? Nej vel? Så lad være med at komme med TOTALT ubrugelige kommentarer.