/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Cute pdf writer
Fra : fruSkrap
Vist : 1260 gange
500 point
Dato : 05-01-06 00:04

Jeg har lavet et brætspil med en masse kort der skal printes ud. Kortene er lavet på 6 sider i Micrografx og jeg har lavet det til en pdf fil vha. cute pdf writer, men når jeg læser filen, er der 2 tomme sider - ØV.
Jeg kan ikke regne ud hvad der er galt.
Håber på hjælp
venlig hilsen
fru Skrap

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 05-01-06 00:08

ohhh -- 2 tomme sider og 6 sider med den rigtige grafik -- og det ser jo ikke godt ud.

fruSkrap

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-06 01:15

Hvad er det der ikke ser godt ud? Er det de 2 tomme sider eller er grafikken ikke i orden i PDF filen, det første kan løses i printer opsætning

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 05-01-06 09:18

Det er de to tomme sider der ikke ser godt ud.
Først kommer der 5 rigtige sider, derefter 1 tom side - 1 rigtig side og 1 tom side til sidst.
Forslag til løsninger modtages med tak.
fru Skrap

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-01-06 10:43

Hvis du er rap fru skrap så prøv dette link: http://www.pdfonline.com/convert_pdf.asp
Hvis din fil understøttes af denne PDF converter, så send / upload filen og angiv din e-mail adresse.
Så vil du modtage en PDF fil i mailboksen.
Måske har det løst dit problem. - Jeg bruger den selv af og til, når jeg skal lave dokumenter om til PDF.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 250 point
Dato : 05-01-06 11:29

Hvorfor ikke benytte OpenOffice? Her kan alle dokumenter / filer gemmes som PDF (uden problemer)
- http://da.openoffice.org/
- http://www.openoffice.org/
- http://ooo.chbs.dk/
men held og lykke med din PDF kreering
Søren

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 05-01-06 12:34

til severino-- dsf kan desværre ikke konverteres der -- men linket kan måske bruges i et andet afsnit --
hilsen
en rap fru Skrap

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 05-01-06 12:45

til CLAN -- jeg er gået i gang med at downloade ---
forøvrigt er jeg kommet af med den tomme side 8 - ved at udskrive de første 7 sider med
cute pdf writer - fra den første pdf fil. -- Problemet er halveret!! -
venlig hilsen
fru Skrap

Godkendelse af svar
Fra : fruSkrap

Dato : 08-01-06 14:26

Tak for svaret CLAN.
Jeg har løst problemet, jeg havde gemt/glemt nogle "usynlige" elementer uden for sidens areal, og de blev naturligvis udskrevet som tomme sider.
hilsen fru Skrap

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-01-06 06:43

Jeg takker for points... godt du fik løst problemet - som du sikkert har opdaget, så er OpenOffice et gratis substitut til Microsoft Office pakken