/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Dobbelt besvarelse
Fra : Nordsted1
Vist : 686 gange
100 point
Dato : 04-01-06 23:09

Når jeg vil besvarer et spørgsmål og trykker på send får jeg denne side

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

så går jeg tilbage og trykker send, så viser det sig, at den første er sendt alligevel... hva dælen betyder det siden ovenfor skriver, og hvordan kan jeg rette det??

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 04-01-06 23:17

Hvis du bruger en anden browser end IE kan det være derfor...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-06 23:22

Ehm... jeg bruger IE... så nu får du nok set mit svar to gange

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-06 23:22

Ehm... jeg bruger IE... så nu får du nok set mit svar to gange

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 04-01-06 23:27

Okay, så ved jeg det ikke

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 04-01-06 23:35

Det betyder bare at det nye kandu har børnesygdomme og at du godt nok skal gå tilbage, men i stedet for send trykker du på opdater. Du kan evt kopiere det du har skrevet hvis det ikke skulle være kommet med, men det gør det vist for det meste.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-06 23:39

BjarneD jeg prøver lige

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-06 23:41

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-06 23:43

Tja og jeg skrev så også, at det virkede

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-01-06 23:46

Ja, så må vi bare krydse fingre for, at de får løst de børnesygdomme for der er åbenbart mange, der bliver forvirrede, men pænt ser det da ud.