/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp pro. kloge hoveder søges
Fra : ultra2
Vist : 678 gange
300 point
Dato : 04-01-06 22:46

min pc soltek sl-848p bundkort skærm radoeon 9600 pro 256 ram pc ram 1024 alt andet er fjernet udover dvd
jeg har en intel soket 478 på 3 gb
tag backup af din pc ud på dvd med office alle programmer driver osv den er lavet med et program
cdimage pro
lav din personlige boot dvd. så langt så godt
alle filer ligger på en ny hd maxtor 200gb model 6l200p0. jeg kan ikke instalere den igen
men det kan andre og det gælder både amd og intel forskellige størelser

har prøvet at køre den i 3 amd 2 intel og det lykkes men ikke i min

jeg kan godt sende et par piller hvis det gør ondt nogle steder

masser af point hent dem

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 04-01-06 22:51

pentium 4e prescot 3000 mhz fsb800

helt presis

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 04-01-06 22:54

jeg glemte lige at den er preinstal på en anden intel maskine på min kommer jeg ikke længere end til at vælge
fejlsikkert genstart og så videre men på de andre kører den

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 05-01-06 09:34

har du et diskette derv? du er nok nød til at pardisionere din disk, så er bliver den clean til at instalere på ...

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 05-01-06 09:46

hondazoomer som der står øverst er det en ny disk som er gjort klar

denne disk bliver sat på ide 1 so master

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 05-01-06 12:49

jo jeg kan godt se at den er "ny" men aligevel, jeg ville pardisionere disken igen,

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 05-01-06 15:19

så er min xp jo væk

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 05-01-06 15:21

spørgsmålet er jo hvad der stopper den. bios -bundkort- cpu- eller hvad der nu først tager fat i hd

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 05-01-06 22:25

[B]er der virkelig ingen der har et foreslag

Accepteret svar
Fra : hondazoomer

Modtaget 150 point
Dato : 06-01-06 09:29

hvor mange diske har du i din maskine ? prøv at lave et drev på den frie plads....

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 06-01-06 09:47

1 stk hd

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 09-01-06 11:29

ja så er det slut.
jeg løste det selv

det var grafikkortet.
efter udskiftning til et ældre grafikkort så lykkes det.

hvorfor ved jeg ikke.
det nye er et radeon 9600 pro det virkede ikke
det ældre winfast det virkede
efter install satte jeg det nye ind og gen startede så kørte det

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 09-01-06 11:36

Tak for svaret hondazoomer.

ja så fik du dem for der var ikke andre der svarede. tillykke