/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vedr. tilføj fjern programmer
Fra : Fattig
Vist : 588 gange
150 point
Dato : 04-01-06 15:57

Når jeg går i tilføj fjern programmer kan jeg se der ligger 92 ikoner, og at der ud for dem er 3 muligheder:
rediger/fjern, skift - fjern eller fjern.
Der ligger bla. en masse xp Hotfix (SP 1).......... Hvad er det?

Kommentar
Fra : djddk

Dato : 04-01-06 16:00

xp hotfix er alle kritiske opdateringer der er tilwindows xp.. du kan oppe i toppen vælge om du vil se dem eller ikke.

Djd

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 150 point
Dato : 04-01-06 16:04

Hotfix er opdatering/sikkerhedsopdatering af windows

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-06 16:41

spørgsmålet er besvaret så hvis du ikke vil se dem - måske for ikke at komme til at slette dem - så kan du forandre øverst ved at fjerne/tilføje ved at bruge kryds af funktionen udfor "vis opdateringer"

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 26-01-06 11:23

Forstår ikke hvordan disse hotfix ikoner kan skjules.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 26-01-06 11:31

I tilføj/fjern er der foroven en firkant med teksten-skjul opdateringer, marker firkanten.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 11:33

hvis du kigger helt oppe over indholdet i ruden - står der vis opdateringer - der er muligheden for at fjerne eller sætte flueben netop til dem - så du fjerner bare fluebenet så kan du ikke se dem mere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 11:35

peet49 - jeg har nu aldrig nogen sinde set der står skjul opdateringer - blot muligheden for at vise ved at sætte flueben - eller skjule ved at fjerne det

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 26-01-06 11:39

Miritdk->Det rigtige er vis opdateringer(eller ikke)

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 26-01-06 13:35

Hot fixes er opdateringer som er downloade af dig eller Windows selv, det er f.eks fejlrettelser som gør at du f.eks ikke får virus eller hacker besøg

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 26-01-06 16:20

Jeg er i tilføj/fjern programmer. Det er vel der det skulle være?
Der er ikke nogen steder hvor der står "vis opdateringer", kan det være fordi at styreprogrammet er XP Profesionel ?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 26-01-06 16:29

Jeg kører også pro - oppe for oven har du fra venstre indstallerede programmer-i midten vis opdateringer- til højre sorter efter

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 26-01-06 17:39

Instalerede programmer og sorter efter kan jeg se, men der er ikke noget i midten med vis opdateringer.
Derimod er der en grå bjælke i venstre side med følgende 3 muligheder:
Rediger eller fjern programmer
Tilføj nye programmer
Tilføj/fjern windows komponenter.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 26-01-06 17:54

Nu har jeg sat 5 maskiner op i dag med xp pro, og de har det alle.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 26-01-06 17:57

Det kunne tænkes, at du ikke kører med SP2

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 26-01-06 17:58

Det styreprogram jeg bruger hedder Win XP Speciel Edition, måske er det derfor?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 18:24

hvad søren - det er vel egentlig også lige meget om du kan se de opdateringer - det er jo kun programmerne du vil tilføje og slette og ikke opdateringerne der fremgår meget tydeligt

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 26-01-06 18:27

Det er da helt rigtigt miritdk, jeg undrer mig bare.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 18:36

er det måske en uk version du har - så står det vel show i stedet for vis - eller lign

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 19-02-06 17:44

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-02-06 19:44

Selv tak.