/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
spyaxe
Fra : holbaek
Vist : 761 gange
100 point
Dato : 04-01-06 12:32

Har konstateret at jeg har fået besøg af spyaxe med medfølgende skidt.

Har kørt diverse antiprogrammer i fejlsikret tilstand samt ved normal opstart.
windowsantispyware,ad-aware se personal,spybot samt etrust antivirus
Fundet en masse og taget handling ved omdøb-sletning eller karantæne

Nu er jeg sluppet for at mine internetindstillinger hele tiden ændres og den mærkelige pop up fra proceslinien er forsvundet.
Totalsøgning på spyaxe i pcén giver heller ikke længere noget resultat.

Men.... til spørgsmålet: hvordan kan jeg være sikker på at den og dens "venner" er helt væk.

Windows xp

Med venlig hilsen
Holbaek

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 04-01-06 12:36

Hey.

Vil du være helt sikker så få lavet en Hijackthis via www.spywarefri.dk

Altså få lavet en log og få spywarefri til at kontrollere den. Så er du sikker.

Kommentar
Fra : holbaek

Dato : 04-01-06 12:40

Tak for svaret.

Har læst om muligheden. Desværre finder jeg den svær at bruge - er ikke den store pchaj.
Men hvis det er den eneste mulighed, så må jeg jo bare igang.

med venlig hilsen
holbaek

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 04-01-06 12:40

For lige at uddybe:

Det tager 2-5 min at lave en hijackthis log og så skal den lige kigges igennem. Og er der ikke mere er det jo godt, men finder de noget får du renset maskinen ud. Det er en vind/vind situation.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 04-01-06 12:45

Hey. Det er IKKE svært. Følg vejledningen. Det kan virker forvirrende, men du skal ikke bekymre dig om hvordan loggen ser ud, men blot sætte flueben i hvad de beder dig om efterhånden som I går frem ad i processen.

Jeg har selv lige før nytår været igennem turen. Det er ikke svært.

Start her:
http://spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis

Læs nu vejdledningen godt. Pøj Pøj med det.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 04-01-06 13:23

Ellers kan du bare smide den hijackthis log her, så skal jeg nok tjekke den for dig..

Kommentar
Fra : holbaek

Dato : 04-01-06 13:44

ok.
det prøver jeg - tak
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 13:00:47, on 04-01-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fujitsu Siemens Computers\Odyssey Client for Fujitsu Siemens Computers\odClientService.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\ALCWZRD.EXE
C:\ATI-CPanel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Pinnacle\Shared Files\Programs\MediaCenterService\PMC.Service.Main.exe
C:\Programmer\Pinnacle\Shared Files\Programs\Remote\Remoterm.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\realmon.exe
C:\Programmer\Fujitsu Siemens Computers\Odyssey Client for Fujitsu Siemens Computers\OdTray.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\Scansoft\PaperPort\pptd40nt.exe
C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe
C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\InoRpc.exe
C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\InoRT.exe
C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\InoTask.exe
C:\WINDOWS\LogWatNT.exe
C:\Programmer\Microsoft SQL Server\MSSQL$PINNACLESYS\Binn\sqlservr.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
C:\Programmer\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
c:\programmer\pinnacle\shared files\programs\mediaserver\pmshost.exe
C:\Programmer\Scansoft\PaperPort\SmartUI\SmartUI.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Jens Pedersen\Skrivebord\hijack\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: HomepageBHO - {e0103cd4-d1ce-411a-b75b-4fec072867f4} - C:\WINDOWS\system32\hpA9FB.tmp (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [Genvej til egenskabsside for High Definition Audio] HDAudPropShortcut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AlcWzrd] ALCWZRD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\ATI-CPanel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PMCS] C:\Programmer\Pinnacle\Shared Files\Programs\MediaCenterService\PMC.Service.Main.exe -host -clearDebug
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\system32\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [PMCRemote] C:\Programmer\Pinnacle\Shared Files\Programs\Remote\Remoterm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Realtime Monitor] C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\realmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [OdTray.exe] "C:\Programmer\Fujitsu Siemens Computers\Odyssey Client for Fujitsu Siemens Computers\OdTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [PaperPort PTD] C:\Programmer\Scansoft\PaperPort\pptd40nt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IndexSearch] C:\Programmer\Scansoft\PaperPort\IndexSearch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SetDefPrt] C:\Programmer\Brother\BRMFLPRO\BrDefPrt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Service Manager.lnk = C:\Programmer\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
O4 - Global Startup: SmartUI.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~4\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O15 - Trusted Zone: "*.danskebank.dk
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O20 - Winlogon Notify: PCANotify - C:\WINDOWS\SYSTEM32\PCANotify.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: pcAnywhere Host Service (awhost32) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\pcAnywhere\awhost32.exe
O23 - Service: Brother Popup Suspend service for Resource manager (brmfrmps) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe" -service (file missing)
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Pinnacle Systems tvtv Spooler (EpgSpooler) - - c:\progra~1\pinnacle\mediac~1\epgspo~2.exe
O23 - Service: eTrust InoculateIT RPC Server (InoRPC) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\InoRpc.exe
O23 - Service: eTrust InoculateIT Realtime Server (InoRT) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\InoRT.exe
O23 - Service: eTrust InoculateIT Job Server (InoTask) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\InoTask.exe
O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Unknown owner - C:\WINDOWS\LogWatNT.exe
O23 - Service: Odyssey Client (odClientService) - Funk Software, Inc. - C:\Programmer\Fujitsu Siemens Computers\Odyssey Client for Fujitsu Siemens Computers\odClientService.exe
O23 - Service: Pinnacle Systems Media Service (PinnacleSys.MediaServer) - Pinnacle Systems - c:\programmer\pinnacle\shared files\programs\mediaserver\pmshost.exe
O23 - Service: SmartLinkService (SLService) - - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 04-01-06 13:49

Tjekker den nu

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 04-01-06 13:51

Hent og dobbeltklik på smitRem.exe
http://noahdfear.geekstogo.com/click%20counter/click.php?id=1
Programmet pakker sig ud til mappen smitRem.

Genstart computeren i fejlsikret tilstand(Du skal klikke på f8 tasten under genstarten (ca. lige når der er talt ram), og så vælge fejlsikret tilstand. Er du i tvivl, så klik bare på f8 flere gange.)

Åbn mappen smitRem, og dobbeltklik på RunThis.bat (Følg vejledningen i vinduet.)

Find smitfiles.txt via Start/Søg. Kopier denne log herind sammen med en ny hijackthis log..

Kommentar
Fra : holbaek

Dato : 04-01-06 13:59

ja,tak.

Jeg starter op og vender tilbage.

Kommentar
Fra : holbaek

Dato : 04-01-06 14:32

så..
først smitfilex.txt

smitRem © log file
version 2.8

by noahdfear

Microsoft Windows XP [version 5.1.2600]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

checking for ShudderLTD key

ShudderLTD key not present!

checking for PSGuard.com key

PSGuard.com key not present!

checking for WinHound.com key

WinHound.com key not present!

spyaxe uninstaller NOT present
Winhound uninstaller NOT present
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Existing Pre-run Files

~~~ Program Files ~~~

~~~ Shortcuts ~~~

~~~ Favorites ~~~

~~~ system32 folder ~~~

1024 dir

~~~ Icons in System32 ~~~

ot.ico

~~~ Windows directory ~~~

~~~ Drive root ~~~

~~~ Miscellaneous Files/folders ~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Command Line Process Viewer/Killer/Suspender for Windows NT/2000/XP V2.03
Copyright(C) 2002-2003 Craig.Peacock@beyondlogic.org
Killing PID 800 'explorer.exe'

Starting registry repairs

Deleting files

Remaining Post-run Files

~~~ Program Files ~~~

~~~ Shortcuts ~~~

~~~ Favorites ~~~

~~~ system32 folder ~~~

~~~ Icons in System32 ~~~

~~~ Windows directory ~~~

~~~ Drive root ~~~

~~~ Miscellaneous Files/folders ~~~

~~~ Wininet.dll ~~~

CLEAN! :)

og så hijack log

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 14:40:41, on 04-01-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fujitsu Siemens Computers\Odyssey Client for Fujitsu Siemens Computers\odClientService.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\ALCWZRD.EXE
C:\ATI-CPanel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Pinnacle\Shared Files\Programs\MediaCenterService\PMC.Service.Main.exe
C:\Programmer\Pinnacle\Shared Files\Programs\Remote\Remoterm.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\realmon.exe
C:\Programmer\Fujitsu Siemens Computers\Odyssey Client for Fujitsu Siemens Computers\OdTray.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\Scansoft\PaperPort\pptd40nt.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Programmer\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
C:\Programmer\Scansoft\PaperPort\SmartUI\SmartUI.exe
C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe
C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\InoRpc.exe
C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\InoRT.exe
C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\InoTask.exe
C:\WINDOWS\LogWatNT.exe
C:\Programmer\Microsoft SQL Server\MSSQL$PINNACLESYS\Binn\sqlservr.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
c:\programmer\pinnacle\shared files\programs\mediaserver\pmshost.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Jens Pedersen\Skrivebord\hijack\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O4 - HKLM\..\Run: [Genvej til egenskabsside for High Definition Audio] HDAudPropShortcut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AlcWzrd] ALCWZRD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\ATI-CPanel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PMCS] C:\Programmer\Pinnacle\Shared Files\Programs\MediaCenterService\PMC.Service.Main.exe -host -clearDebug
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\system32\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [PMCRemote] C:\Programmer\Pinnacle\Shared Files\Programs\Remote\Remoterm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Realtime Monitor] C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\realmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [OdTray.exe] "C:\Programmer\Fujitsu Siemens Computers\Odyssey Client for Fujitsu Siemens Computers\OdTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [PaperPort PTD] C:\Programmer\Scansoft\PaperPort\pptd40nt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IndexSearch] C:\Programmer\Scansoft\PaperPort\IndexSearch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SetDefPrt] C:\Programmer\Brother\BRMFLPRO\BrDefPrt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Service Manager.lnk = C:\Programmer\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
O4 - Global Startup: SmartUI.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~4\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O15 - Trusted Zone: "*.danskebank.dk
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O20 - Winlogon Notify: PCANotify - C:\WINDOWS\SYSTEM32\PCANotify.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: pcAnywhere Host Service (awhost32) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\pcAnywhere\awhost32.exe
O23 - Service: Brother Popup Suspend service for Resource manager (brmfrmps) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe" -service (file missing)
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Pinnacle Systems tvtv Spooler (EpgSpooler) - - c:\progra~1\pinnacle\mediac~1\epgspo~2.exe
O23 - Service: eTrust InoculateIT RPC Server (InoRPC) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\InoRpc.exe
O23 - Service: eTrust InoculateIT Realtime Server (InoRT) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\InoRT.exe
O23 - Service: eTrust InoculateIT Job Server (InoTask) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust\InoculateIT\InoTask.exe
O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Unknown owner - C:\WINDOWS\LogWatNT.exe
O23 - Service: Odyssey Client (odClientService) - Funk Software, Inc. - C:\Programmer\Fujitsu Siemens Computers\Odyssey Client for Fujitsu Siemens Computers\odClientService.exe
O23 - Service: Pinnacle Systems Media Service (PinnacleSys.MediaServer) - Pinnacle Systems - c:\programmer\pinnacle\shared files\programs\mediaserver\pmshost.exe
O23 - Service: SmartLinkService (SLService) - - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe

ok..håber at du kan bruge det

Kommentar
Fra : holbaek

Dato : 04-01-06 14:50

Hej Arlet.

Ved godt at der er andet i livet end lige at løse andres pc problemer.
Jeg er bare så spændt, hvordan ser det ud ?

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 100 point
Dato : 04-01-06 15:10

Var lige i byen*S*

Det ser sørme godt ud*S*

Så er din log ren.

Efter sådan en tur er det altid en god ide og rydde op i dine systemgendannelses filerne.
Deaktiver systemgendannelse ( http://www.arlet.dk/systemgendannelsen.htm ) - genstart din computer - aktiver systemgendannelse.

Generel oprydning: http://www.arlet.dk/oprydning.htm

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan se her : www.arlet.dk/pakke.htm

Kommentar
Fra : holbaek

Dato : 04-01-06 15:45

Mange tak for hjælpen.

Var blevet lidt svedt under processen.
Vil benytte mig af oprydningen samt forebyggelse og så ellers endnu en gang sige tak.

med venlig hilsen
holbaek

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 04-01-06 16:12

Velbekommen

Godkendelse af svar
Fra : holbaek

Dato : 25-10-06 18:14

Tak for svaret arlet.