/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Gratis points
Fra : sofus.dk
Vist : 1260 gange
500 point
Dato : 04-01-06 12:31

Kommentar
Fra : LA5

Dato : 04-01-06 12:34

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-06 12:35

Jamen hvorfor, du vil for fremtiden jo kun få 10 point når du logger ind? så det bliver sværer at få "samlet" sammen til
et spørgsmål

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-01-06 12:37

ØH er det mig der skal have pudset brillerne eller er der ikke noget spørgsmål?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-01-06 12:38

Tror jeg er ved at køre træt herinde

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-01-06 12:39

Og så kan jeg ikke engang forøge pointene

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 04-01-06 12:39

sofus ved vel det hele så der er ikke brug for point til seriøse spørgsmål eller?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-01-06 12:40

Men dagens bedste kommentar løber af med dem.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-06 12:42

Sofus, du kan da holde en lille pause, og så komme tilbage hertil, når det hele kører på skinner igen, der sker jo
forbedringer hver dag ,

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 04-01-06 12:44

Hvad skulle man dog bruge pointene til ja jeg spørger bare?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-06 12:51

Sofus, jeg kan sgu godt forstå hvis du er ved at køre træt af det her.

Jeg er heller ikke nær så meget på nu, som tidligere, og alt det nye forvirrende og ikkefungerende bras
har ikke gjort det bedre.

mvh dova

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-01-06 13:06

der mangler blot et rødt eller gult udsalgsskilt med teksten GRATIS.
kan ikke stå for de der skilte. men ordet gratis er ikke nemt at placere..
jeg synes, det er skægt at samle point, men aner ikke hvorfor, så deeeet....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-06 13:50

Point ka' du gi' til værdigt trængende (..mig til eksempel? )

..men sofus.dk; er du ved at køre træt og vil forlade os? Så vil jeg da benytte lejligheden til at sige tak for mange gode timer og dit behagelige selskab

Med håb om alt godt fremover... </MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 500 point
Dato : 04-01-06 14:06

Værdig trængende må sige mig.
Det er mere end 3/4 år siden jeg har fået nogen, men alligevel
godt til alle herinde.

Skal lige nævnes, at jeg har haft en blodprop i hjernen, så den fungerer ikke så hurtigt mere.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 04-01-06 14:12

Heeeey!... Jeg kunne faktisk godt bruge nogen SPoint... Har kun 1721 !... er det ikke syndt for mig?

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 04-01-06 14:15

Endnu er det da frivilligt hvor tit og hvor længe man vil "være på" her på kandu.

Og der findes rent faktisk andet man kan beskæftige sig med (utroligt ikk').

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-01-06 14:26

Ellebye, velkommen tilbage. Det var godt du kommer over det, og at du kæmper...

Jeg fortjener de point, jeg har haft nogle hårde dage. Måtte aflive min hund i mandags...

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 04-01-06 14:39

ryger ikke mere,,,hvis poingene så åsse ryger!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-06 15:25

Sofus -> Jeg synes da det ville være en skam om du aldrig kom her ind igen. Du er da altid seriøs i dine kommentarer. Den slags brugere er der da aldrig for mange af.

Mangorossa -> Jeg ser at du deltog i dec.lodtrækníngen under dit gamle navn: Mango. Jeg troede ikke det duede længere? Men nu har du så mindst 2 profiler Trist med hunden

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 04-01-06 15:39

Vil ikke have dem tak.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-01-06 15:54

Jeg vil ha' en stor ballon,
én af dem med sjov facon,
én med hat og næse på,
og den skal være blå......

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-01-06 15:58

arne, jeg kan ikke komme ind til mit gamle nick, da jeg har glemt kodeordet og emailadressen som den er oprettet på, findes ikke længere.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-06 16:03

Mango - Du deltog i december trækningen med 16 point. En eller anden må altså have godkendt et af dine meget gamle svar? Hilsen Arne

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-01-06 16:04

I øvrigt mener jeg: At kongehuset ikke er godt for noget, overhovedet! Det ENESTE de gør, er at NASSE på samfundet! Det er jo OS der skal BETALE for at de kommer til GRØNLAND og viser Danmarks "ansigt" udadtil...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-06 16:08

Hvis man ikke gider mere, holder man da bare op - eller drosler kraftigt ned.

Jeg har heller ikke gidet i lang tid, men med det nye design er Kandu da begyndt at blive lidt interessant igen.

PS! Jeg vil heller ikke have de 500 point.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-06 16:43

Men selv om jeg ikke vil ha' pointene, skal du da lige ha' en lille sang med på vejen:

Sofus har vær't her - den er da klar.
Sofus er skrap til spørgsmål og svar.
Sofus han er alli'vel vor ven;
Selv om han går, så ses vi igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-06 16:54

ellebye -> Det var da trist at høre

Håber du må finde energien til at komme videre et sted. Jeg skal nok være langmodig og bruge den tid der ska' til, for at høre hvad du har at sige

Du er altid velkommen til at kigge forbi og få en sludder om 'tingene' hos mig på Ama'r

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-06 16:57

Hvis Rellom "synger" en sød sang for mig, så er det lige før jeg overvejer også at stoppe..

hehe...Nu ikke sætte forventnigerne for højt - jeg sagde LIGE FØR

Jeg vil heller ikke have dine point, blot ønske dig pøj pøj (hvis du vælger at smutte)..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-01-06 16:59

Ellebye - pøj pøj! :o)

Dejligt, at du er åben omkring din sygdom - så kan vi andre nemlig også forholde os til det og udvise tålmodighed og medmenneskelighed.

Og herinde kan du altid låne et øre, hvis du får brug for det!

Hanne

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-06 17:12

Creamy > Fedt at høre fra dig igen.

Og rart at konstatere, at du ligner... øh... dig selv

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 04-01-06 17:14

hey sofus

dette er hvis den nye dille
det her med 500 polletter
så det må da være smart
eller er det mine briller
der trænger til at
blive udskiftet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-06 17:21

Rellom & creamygirl -> Virkelig betryggende at høre I 2 stadig er 'gode venner'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-06 17:25

Ps. creamygirl -> Rellom synger næppe, men skriver ..så vidt jeg husker; lejlighedssange ...ik' også?

..om alt er: Jeg er glad for at Rellom 'er med' os hér på kandu igen ...nyt 'system' eller ej !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-06 17:25

Tak Rellom

Er jeg mig selv?! ...

Jamen det er kun fordi min har lært mig, at det er bedst ikke at pille ved det næsten perfekte,
for det bliver ikke bedre?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-06 17:32

Det nye kandu "spiser" ord

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-06 17:33

I ER nu bare søde I 2 ...der; creamygirl & Rellom

Hvornår er der forresten boksning på tv?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-06 17:36

Har du noget du gerne vil ud med Molo?!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-01-06 18:50

Gud er her ikke. Det svin. Hvis han er her hader jeg ham. Burde tage verden i mine egne hænder. Han er her jo ikke for at se al den ondskab. Men hvad hvis han findes? Jeg tør ikke hade ham helt alligevel. Og det hader jeg ham for.

(Bare stik MIG de point...) (jeg er ikke bleg for at sige JA TAK!) ((JEG VIL SNART VINDE EN ELLER ANDEN PRÆMIE!))

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-06 18:52

Næeh... men fortæl mig creamygirl : Hvilke ord er bleven 'spist' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-01-06 19:08

Den har ædt creamy's staveplade...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-06 19:09

Molo > Det er hendes mor, der er blevet spist - heldigvis dog kun ordet.

Tak for velkomsten.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-01-06 19:21

Liar, liar - pants on fire

Min mor er ikke blevet spist, men jeg har lige spist hendes marcipangris..hehe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-06 19:26

Jeg fandt creamygirls ord

Hér er det :
Citat
far

...minder mig om en historie jeg hørte:

– Om Phaidra blot hendes navn; tydeligvis har det været nok til at vække associationerne hos tilhørerne. [EURIPIDES (Hippolytos)]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 04-01-06 21:42

kære sofus.
jeg forstår godt du er kørt træt,men jeg mener også du bare skal holde en pause.og så gå frisk igang igen.
for vi har mange sjove og lærige timer sammen her på kandu.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-01-06 23:00

Jeps, ardal123!

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 05-01-06 07:28

Tak for svaret ellebye.

Håber det kan sætte lidt gang i dine hjerneceller.

Men jeg slipper jer ikke helt, kigger ind og der om i opfører jer pænt.
Og hvis jeg skulle have et godt tip, ligger jeg det ud, men holder mig fra debatten.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-01-06 07:57

Tak skal du have sofus.dk.

Det værste er, at jeg husker dårligt, skal tænke mig godt om, når jeg skriver, er meget træt, men alligevel holder mig a' jour hvad der sker på Kandu, og prøver at svare på spørgsmål så godt jeg kan.

En stor hjælp er at løse suduko, hvilket rigtigt sætter de små grå i gang, så det kan jeg anbefale.

Håber at se dig igen en adden gang.

Mvh
ellebye