/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Nokia 5140i
Fra : Pytten1510
Vist : 4201 gange
50 point
Dato : 03-01-06 22:00

Jeg har dags dato købt en mobiltelefon. Nokia 5140i, som jeg prøver på at låse op.
Jeg startede med at sætte det sim-kort i jeg har fra Telmore...men det ville den ikke acceptere, altså er den låst.
Jeg læste mig frem til, at jeg så skulle isætte et simkort fra operatøren og derefter prøve igen...det lykkedes heller ikke...hvad gør jeg nu ??

Pytten

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 03-01-06 22:19
Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 03-01-06 22:52

Hej
Lykkedes det ikke for dig med de gratis koder der findes til Nokia telefoner
(der er tit problemer med Debitel og Telia )
bør du kontakte en unlocker du finder en i nærheden af dig her www.find-unlocker.dk

Hilsen Bjarne
Openphone

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 03-01-06 23:06

der kan godt være bøvl med de nyere telefoner fra Nokia, hvor man skal intaste de gratis koder med ddet nye simkort i , og i nogen tilfælde de gamle.

men ellers har du 5 forsøg, og så skal du ha kabel på ...

og jeg anbefaler også http://www.find-unlocker.dk

D9N

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 03-01-06 23:47

http://unlockzone.dk/ her skulle du kunne gører det

pøj pøj

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 04-01-06 00:15

Prøv dennher den er gratis :
http://unlockzone.dk/

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 50 point
Dato : 04-01-06 07:04

Det er rigtigt der findes mange gratis sider til unlock af Nokia telefoner
og andre (det er bare meget sjældent det virker Især alt andet end nokia)
og som skrevt tidligere så er det heller ikke altid det virker til nokia med debitel og Telia
(en unlocker tager ca 100,- for at gøre det med kabel (og så er der garanti på arbejdet)

Hilsen Bjarne
OPENPHONE
www.openphone.dk
www.find-unlocker.dk

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 04-01-06 11:35

Tak for svaret openphone_unlock.

Må se i øjnene at kablet er eneste udvej.....tak for hjælpen til alle..

Pytten