/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
opsætning af trådløs netværk
Fra : Nordania
Vist : 581 gange
100 point
Dato : 03-01-06 16:04

Vi har lige købt en bærbar computer mere som skal tilsluttes vores trådløse netværk herhjemme, og jeg har ikke nogen som kan hjælpe den første uges tid, så hvis en af jer kunne hjælpe

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 03-01-06 16:31

Hej Nordania

Alt efter hvordan jeres trådløse netværk er sat -- burde det bare at starte den bærbar (måske tænde trådløsenetværk)
og der på finder den jeres netværk. derved skrive koden (hvis i har en og så er den klar!)

Eller måske gå i kontrolpanel netværk og tilføje et trådløst netværk... der er en bruger vejledning.

håber det var det ellers skriv igen!

Fusses

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 03-01-06 22:22

Har din bærbar noget trådløst netkort ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-01-06 09:23

Som man råber i skoven, får man svar!

Lidt flere oplysninger ville være en stor hjælp til at give dig et godt råd.

Hvilken type trådløs bruger du B og eller G?
Bruger du kryptering?
Bruger du samme arbejdsgruppe?
Bruger du MAC filter?
Er der trådløs netkort til den nye maskine?