/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
kære alle sammen
Fra : LoneS
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 03-01-06 14:30

Hejsa alle sammen
for det første vil jeg ønsker jer alle sammen et rigtigt godt nyår og håber at de alle sammen har det
godt så vil jeg da håbe at i har fået nogle gode jule gaver
og så vil jeg håbe at vi alle kan hjælpe hianden vist vi for brug for det

mange hilser fra Lone

www.blackandwhites.webbyen.dk

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 110 point
Dato : 03-01-06 14:47

God selv jul og godt nytår herfra

Øhh, Snuppi og black Ice Tee - er det rotter?!

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 03-01-06 14:53

Kære LoneS.

Tak for de pæne ønsker.

Jeg tror du skulle have skrevet "spørgsmålet" i kategorien Smalltalk.

Hvis du har et spørgsmål angående computerspil skal jeg gerne se om jeg kan hjælpe.

Som noget nyt på Kandu.dk kan man jo annullere spørgsmål, så du skulle næsten prøve at annullere det her, og oprette et nyt i smalltalk gruppen.

Mvh
Harlekin

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-01-06 14:56

I lige måde Iøvrigt går vi ind i rottens år i 2008 ifølge kinesisk astrologi

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 14:58

Apropos forslaget om at annullere sit spørgsmål..

Nogen der kan forklare mig, hvor pokker man gør dette?!

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 03-01-06 15:17

creamygirl: jeg mener der er en annuller knap lige under spørgsmålet - dér hvor du kan vælge "favorit" på andres spørgsmål. Jeg annullerede et par af mine gamle spørgsmål igår, men jeg kan da ikke huske præcis hvor knappen er. Jeg har ikke nogen åbne spørgsmål nu, så jeg kan desværre ikke finde det til dig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-06 15:17

jamen rigtig meget i lige måde LoneS

creamy - du går ind i din profil - finder de spørgsmål du har stillet - åbner og vupti

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-06 15:20

creamy - profil - historik - egne indlæg !!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 15:33

Næ, der er ikke nogen annuller knap, hverken foroven eller forneden i mit åbne spørgsmål.

Hvis der er, så skal jeg til optikker..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-06 17:39

min mail løber løbsk så nupper lige et flueben indtil videre

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 03-01-06 19:21

rigtig i lige måde lone og fortsat alt godt framover

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 03-01-06 21:06

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 21:51

Selv tak!

Er ikke helt kommet mig over rotten ved navn Black Ice Tee *G*