/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hvor finder man en rejsekammerat!
Fra : T.J
Vist : 800 gange
50 point
Dato : 13-11-02 16:31

Hej, jeg leder efter nogle internet forums, hvor rejselystne mødes og opsøger andre rejsekammerater! jeg har selv forsøgt, men har kun fundet nogle få, med meget få tilmeldte/besøgende. så hvis nogen af jer der ude, kunne henvise mig til nogle mere besøgte steder, ville det virklig hjælpe mig godt på vej.
ps. hvis muligt måtte fokus meget gerne være på latin amerika! (ikke et krav)

M.V.H. T.J

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 13-11-02 16:59

Her er et godt bud vil jeg tro :P

http://www.backpacker.dk/modestedet/opslagstavlen/default1.asp

/Philip

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-11-02 16:57

Hej, jeg leder efter nogle internet forums, hvor rejselystne mødes og
opsøger andre rejsekammerater!

Har du prøvet www.backpacker.dk og www.backpackers-online.dk

MVH

Mads Vestergaard

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-02 20:09

"T.J" <T.J.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:54uA9.2985$HU.374445@news010.worldonline.dk...
> Hej, jeg leder efter nogle internet forums, hvor rejselystne mødes og
> opsøger andre rejsekammerater! jeg har selv forsøgt, men har kun fundet
> nogle få, med meget få tilmeldte/besøgende. så hvis nogen af jer der
> ude, kunne henvise mig til nogle mere besøgte steder, ville det virklig
> hjælpe mig godt på vej.
> ps. hvis muligt måtte fokus meget gerne være på latin amerika! (ikke et
> krav)
>
> M.V.H. T.J
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Prøv her http://www.backpacker.dk/
Held og lykke :)
>

Kommentar
Fra : kris3842

Dato : 18-11-02 00:19

Ellers kan du prøve travelmarket.dk.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-11-02 11:10

Prøv jysk-rejsebureau........

Kommentar
Fra : maldi

Dato : 26-12-02 23:12

Er du interesseret i en dansk rejsekammerat eller kan det vaere en international backpacker?