/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Arbejde i samme Excel regneark
Fra : Mads_Vang
Vist : 1587 gange
100 point
Dato : 03-01-06 09:41

Hej
Kan 2 personer arbejde i det samme Excel regneark på samme tid?

Vi bruger det som en produktionsplan hvor produktionsleder og værkføre begge retter og redigere.
Som det køre nu er der aftalt nogle tidspunkter hvor de skiftes til at have den.

Kan man lave det så de begge kan arbejde på den samtidig?

Accepteret svar
Fra : Internette

Modtaget 110 point
Dato : 03-01-06 09:48

Har du prøvet under "funktioner" at vælge "del projektmappe"? Under fanen "redigering", sætter du flueben i boksen ved "tillad at flere bruge kan foretage ændringer samtidigt".

I skal nok lige lave en test for at være sikker på, at alle ændringer kommer med, når man gemme. Jeg har selv prøvet det ved en enkelt lejlighed, og da fungerede det fint.

mvh
Internette

Godkendelse af svar
Fra : Mads_Vang

Dato : 03-01-06 15:18

Tak for svaret Internette.
Det var lige det vi manglede.