/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Logbog
Fra : Catman
Vist : 315 gange
100 point
Dato : 02-01-06 23:36

Hejsa og godt nytår !!!

Er på jagt efter et program hvor det er muligt at føre logbog på pc´en,
da jeg ikke har interface til min dykkercomputer, er der nogle af jer som ved
om der findes sådan et program og hvor man i så fald finder det, på forhånd tak.
Mvh. Brian Larsen

Kommentar
Fra : LeifHansen

Dato : 03-01-06 07:45

Jeg har et par stykker jeg kan emaile, hvis du skriver din email. Tror også du kan bruge Scubapros dtrak manuelt kan hentes fra deres hjemmeside. Men ellers skriv din email, så sender jeg.

Kommentar
Fra : Catman

Dato : 03-01-06 11:00

Hej Leif
Dejligt at der er nogen som kan hjælpe sig, min e-mail adr. er : bluefox@larsen.mail.dk
, så er du velkommen til at sende programmerne til mig og igen tak for hjælpen
Mvh. Brian....

Kommentar
Fra : habsalon

Dato : 03-01-06 14:47

Du skulle prøve at smutte forbi www.scubase.net
Det er et rigtig fedt program, med mulighed for at gemme bilder, og rigtig god opsætnings muligheder.

Henrik

Kommentar
Fra : Catman

Dato : 08-01-06 11:12

Hej Leif

Gider du at sende programmerne igen, der gik et eller andet galt, da jeg åbnede min mail fra dig.
Mvh. Brian

Kommentar
Fra : LeifHansen

Dato : 08-01-06 21:08

Ok, jeg sender igen. Sender i tre seperate mails.

Kommentar
Fra : Catman

Dato : 08-01-06 22:19

Så lykkes det, takker for hjælpen Leif, det var lige det som jeg søgte
Mvh. Brian

Annuller spørgsmålet
Fra : Catman

Dato : 09-01-06 21:42

Takker for hjælpen og lukker derfor spørgsmålet