/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvor Spinner man?
Fra : jomfruane
Vist : 642 gange
60 point
Dato : 02-01-06 23:09

Jeg vil gerne gå til spinning i københavn eller umiddelbare nærhed heraf, men vil ikke være bundet til et fitness center.
Hvor findes hold fx en gang om ugen og hvad koster det?
Det skal være med start her i januar eller februar.

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 03-01-06 14:52

Et hurtigt svar er prøv i nogle forskellige motionscentre, der er mange der har spinning på programmet de kan svare dig..

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 03-01-06 17:02

Hej jomfruane.

Jeg har søgt flere gange for at svare dit på dit spørgsmål, og det kan jeg ikke, idet alt jeg fandt, indebar at man skal være tilknyttet et center.

Men jeg fandt denne hjemmeside, som måske kan hjælpe dig videre...

http://www.cybercycling.dk/

Her finder du info om motionsformer med cykel og derunder også Spinning. Når du klikker i højre hjørne på Spinning, får du info om denne form for træning og under Centerinfo kan du se, hvilke centre, der tilbyder dette.

Igen: Jeg ved, det ikke var det, du spurgte om, men jeg har intet fundet, hvor kan dyrke spinning uden center-tilknytning.
Måske kan nogle af centrene dog tilbyde et medlemskab, vor man KUN betaler for spinning-lektionerne...

Med venlig hilsen og held og lykke med din søgen fra
CamillaD

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 03-01-06 18:07

tak for svarene, grunden tila t jeg stiller spørgsmålet her er netop at jeg ikek selv har kunnet finde det via nettet - jeg spørger derfor nogen ved noget insideragtigt

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 03-01-06 18:25

Hej igen.

Det kender jeg godt!

Har du forsøgt at ringe til forskellige centre? Jeg tænker, at man måske i et center kan tilmelde sig og kun betale for spinning.

Med venlig hilsen CamillaD

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 03-01-06 18:31

Ja det kan man desværre ikke

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 03-01-06 18:35

Nå. Surt...

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 02-05-06 16:18

Spørgsmålet er stadig aktuelt for mig, men jeg har opdaget der er et motionscenter i kbh der kun tager 199,- om måneden - ved bare ikke hvlket eller om de har spinning.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 02-05-06 16:36

Om du betaler for et måneds medlemsskab af et motionscenter eller betaler eks. 50 pr gang du er til spinning kan vel være ligegyldigt? Det kan helt sikkert bedst betale sig bare at melde sig ind i et fitnesscenter og så gå gratis til spinning der. Du får jo således mulighed for at benytte de andre aktiviteter i centeret også.

Hvorfor vil du ikke knytte dig til en center?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 02-05-06 19:13

Fordi det normalt koster afsindig mange penge og man skal binde sig for ½ eller hele år for at få det bare i nogenlunde prisleje.

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 02-05-06 20:50

Jeg skal bare afmeldes denne tråd

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 02-05-06 21:08

Prøv lige at spørge her....om ikke du kan deltage i spinning uden andet medlemsskab.

http://www.nautilus-danmark.dk/centere/nv/priser.htm

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 02-05-06 21:16

hey - på den hjemmeside står faktisk at man kan købe klippekort til spinning, og så er det lige i nærheden af min bolig - det lyder som en vinder jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : jomfruane

Dato : 06-06-06 16:05

præcis det jeg savnede

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-06-06 23:52

Jeg siger også tak.

mvh
jakjoe