/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Dochair
Fra : vaxen
Vist : 475 gange
10 point
Dato : 02-01-06 23:01

Der fik blev mit indlæg lige spist - og 10 ledige point på grund af fejl i link.. surt!
Nå men, det skal da ikke gå ud over de, som gerne vil købe billigere hårprodukter på nettet. I øvrigt til samme priser som det tidligere tip om hårvoks - bare med mange flere produkter i butikken...

Tak fordi du skrev om fejlen i linket Mulberry - det ville have været rart om nogle af de tidligere bedømmere havde været så snild - så kunne jeg jo have rettet det i tippet....

Men her er det - håber, det virker:

http://www.dochair.dk/

Vaxen

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 20 point
Dato : 02-01-06 23:18

Det er en god regel ALTID lige at tjekke det link man indsætter i et..

Det tager ikke dig flere sekunder - end det tager for andre at klikke på linket

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 23:19

Hjernen arbejder hurtigere end fingrene...Ups!

Der skulle have stået "Det er en god regel ALTID lige at tjekke det link man indsætter i et TIP..

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-01-06 11:04

Jooo... Creamy... Det er jo altid let at være bagklog

Jeg tjekkede det ikke.... Ris til egen røv.. synes dog, det ville have været pænt at skrive det i kommentaren, når der nu er en dertil indrettet indført!

Guuuud, hvor jeg håber, at de retter det her med manglende linjeskift i denne boks... Jeg gider simpelthen ikke alt læse indlæggene igennem inden jeg trykker Send... Og så sniger der sig en bunke tastefejl med....

Vaxen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 12:08

Ahhh vaxen, jeg har dælme svært ved at tro på, at dig (med fornemmelse for korrekthed) ikke tester dine links *G*

Men ok, det gjorde du så ikke, men det gør du garanteret næste gang

Og ja, det er skide irriterende med disse manglende linjeskift, men det bliver sikkert rettet hen ad vejen..

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-01-06 12:22

Åhh... ja, man skal jo ikke skue hunden på hårene

Om jeg gør det næste gang... Næppe...

Så deeeeeet.....

Vaxen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 12:39

Altså er du typen, der fordi det nu er muligt at skrive en kommentar i tips - forventer/forlanger at den/dem der bedømmer dine tip også skal give en begrundelse for antallet af stjerner..

ænk, det tror jeg ikke du kommer ret langt med vaxen. Mest fordi jeg fornemmer, at de færreste tager disse tip samt bedømmelserne så alvorligt..

Meeeen, lad os se hvordan det bliver fremover. Det er i hvert fald morsomt

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-01-06 13:34

Nææ, den type er jeg nu ikke.... Men find gerne en kasse til mig, så bliver alting som regel lidt lettere at forstå - specielt, hvis man har brug for typeindelinger for at kunne begribe menneskers mangfoldighed
Når jeg skriver indlæg igen, er det fordi, nogle måske kunne være interesseret i den omtalte online-butik. Mit link virkede, ikke, det ville have været rart at vide det, for så kunne jeg jo rette fejlen i linket og dermed give beskeden fornuftigt videre...

Tro nu ikke du kender mig Creamy - det gør du ikke

Jeg forventer og forlanger intet af mine medmennesker. Jeg forsøger på den gode gamle bibelske metode at behandle mennesker, som jeg gerne selv vil behandles. Nogle gange lykkes det, andre gange falder jeg i.... Såmænd..
Jeg håber, selvfølgelig at der også kommer godt til mig fra andre mennesker - men forvente det... Nej....

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-01-06 13:35

Ihhh... de pokkers tastebommerter... Sorry, hvis det er helt ulæseligt med kommaer, der ser ud som om, de er spredt tilfældigt...

Vaxen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-06 13:44

Keep coming!

Tror din pointe er kommet frem, men det betyder ikke, at man ikke har lov til at have en divergernde mening

Også uden at denne divergerende mening skal få dig til at tro, at du er puttet i en bås, right?!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-01-06 13:59

hahahaha.... Og sådan kunne det så blive ved... Det gider jeg nu ikke... Nu hvor min pointe er kommet frem og du også har fået din frem...
Jeg er ordkløver om en hals, men jeg fornemmer at have fundet min overmand

Ha´en fortsat god tirsdag...

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : vaxen

Dato : 03-01-06 14:00

Tak for svaret creamygirl.