/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Steam Dedicated server hjælp
Fra : sCover
Vist : 329 gange
50 point
Dato : 02-01-06 21:46

Nogen der ved hvordan man maps fra CS server ind i Steam dedicated server for vil gerne starte en server men vil ikke kun kunne spille de klassike maps som cs_assualt men også de_rats osv.

Nogen der ved det ?

Kommentar
Fra : NeVeN

Dato : 03-01-06 15:11

Du laver først serveren...

så går du ind i banen/serveren,

og ændrer mappet i consolet...

Kommentar
Fra : Nsibsen

Dato : 19-01-06 18:57

Det er sikkert muligt, og vil tro det kommer frem hvis du har mappet...
og du kan sikkert gøre det som NeVeN siger...
men da en dedicated server ikke blive når du slukker.. tror jeg måske ikke de har tænkt på det steam..

Nsibsen

Kommentar
Fra : sCover

Dato : 20-01-06 02:15

Jeg har selv fundet ud af det, sådan som jeg har gjordt det er at jeg har kopiret mappen "maps" fra CS og tilbehørene mapper sat den ind i "C:\.....dedicated server\" så kunne jeg bruge de maps jeg har downloaded igennem steam via CS.

Man kan også bare lave en mappe der hedder maps i "C:\.....dedicated server\" og så bare ligge de maps man vil spille på sin dedicated server ind og så åbner man igen dedicated server og så skulle man kunne bruge dem...

Undskyld jeg ikke har skreven at jeg havde fundet en løsning :|