/ Forside/ Teknologi / Hardware / Spørgsmål
10  emesen 25436
Ram udvidelse på medion 40091
Fra : jojobong
Vist : 449 gange
30 point
Dato : 02-01-06 20:46

Hvordan kommer man ind til ram-modulet på en bærbar medion 40091.....?
Der sidder 512mb ram i, men vil gerne have den op på mindst det dobbelte....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-06 21:59

I en anden tråd (prøv søgefunktionen oppe i højre hjørne og skriv Medion) er en kandu bruger blevet henvist hertil

Compare Support A/S
Meterbuen 6-12, byg. 8
2740 Skovlunde
Telefon: 70 20 42 33
e-mail: hotline@compare-support.dk
Deres hjemmeside: http://www1.medion.com/dk/

Kommentar
Fra : jojobong

Dato : 03-01-06 14:49

Hvorfor bliver folk ved med at henvise mig til andre spørgsmål eller til medions hjemmeside.....??? Skriv nu kun hvis jeg kan bruge det til at gøre det selv...!!!!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 03-01-06 17:06

der er ikke bare lige at skifte rammene selv derfor anbefales det at aflevere den til et værksted hvor de kan gøre det og skal du have flere ram i skal du være skal du være ops på at du skal invistere i 2 ram blokke af 512