/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Brænderprogram??
Fra : Coolio_Nic
Vist : 514 gange
50 point
Dato : 02-01-06 20:17

Nogle der kender et program så jeg kan kopiere mine dvder
så jeg kan have en ude i bilen og på mit værelse????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-06 20:21

Her er et gratis program fra vort broderfolk : http://www.cdburnerxp.se/

Det er et udmærket freeware program. Jeg bruger det selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-06 20:21

nero

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-01-06 20:24

Nero 6 er et godt brænderprogram

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-06 20:27

CD Burner XP Pro ligger på en cd fra bladet komputer for alle det er da til at betale

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-06 20:33

miritdk -> Det er da noget lettere at hente programmet gratis via mit link? ..synes du ikke?

Her er downloadsiden, hvis man ik' selv sku' ku' find' den

http://www.cdburnerxp.se/download.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-01-06 22:35

DVDFAB platinum.
Kan splitte en doublelayer DVD op i 2 singleside DVD'r uden at menustukturen bliver ødelagt, og der kommer automatisk en besked om at skifte DVD når der vælges materiale på den skive der ikke er i maskinen. Smart.
http://www.dvdidle.com/dvd-fab-platinum.htm

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-01-06 22:36

UPS!
DVDFAB kan selvfølgelig også brænde DVD'rne, Hvis altså du har en DVD-Brænder. HI! HI!

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 03-01-06 12:41

molokyle! hvordan brænder jeg så mine dvder jeg har kun et brænderdrev!
kan du ikke være flink at give en lille vejledning??

""TAK""

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-06 14:16

Coolio_Nic -> Dét har jeg ik' lige tjek på, da jeg selv har to drev (Afspiller & brænder drev), men det er da normalt at din harddisk bliver brugt som midlertidig lagringsplads

Kig i File->Preferences->CD/DVD settings... menuen i programmet. Der kan du angive en sti til 'projektet'

Generelt ka' du kigge på mulighederne i programmet på : http://www.cdburnerxp.se/features.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-06 14:18

Dvs. put din source DVD i brænder-drevet. RIP den. Skift DVD'en ud med din destinations DVD ..og brænd den

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 03-01-06 21:24

Hej Coolio_Nic

Start med at lægge den CD du vil brænde fra i CD-drevet. Åbn dit brænderprogram og "brænd" den. Der bliver så oprettet en imagefil, midlertidigt på din harddisk. Når programmet er færdig med at brænde CD'en bliver du bedt om at lægge en TOM brændbar CD i drevet. Så begynder selve brændingen.
Den midlertidige imagefil, bliver automatisk slettet når du forlader brænderprogrammet.

Håber du forstår denne forklaring.

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-01-06 23:11

Hej Coolio_Nic
Hvad med om du læser manualen og evt. FAQ på programmets hjemmeside??
Lidt af arbejdet kan du vel selv klare?

http://cdburnerxp.se/help/faq