/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Private Indlæg i Kandu
Fra : IPM
Vist : 622 gange
100 point
Dato : 02-01-06 19:10

Hej
Jeg har prøvet at sende et privat Indlæg men kan ikke se at der ligger en kopi på min brugerprofil
Er der en der har prøvet det, og kontroleret at mailen er kommet til vedkommende samt at der ligger en kopi af brevet på ens brugerprofil.

IPM

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-06 19:11

Jeg tør ikke.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 19:19

Det virker ikke!

Og i aftes blacklistede jeg en person (for at teste) ...Men vedkommende kunne sq stadig skrive i min tråd, sååååå - noget funker altså ikke helt efter hensigten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-06 19:20

IPM... Nu håber jeg det går jeg har lige prøvet at sende dig en privat mail, men jeg der står 0 i min sendte post,
så hvis jeg ellers har gjort det korrekt, så kan jeg som dig heller ikke se en kopi i min brugerprofil

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 19:28

Og så går der for øvrigt også ged i det, når man er inde og bedømme tip..

http://www.kandu.dk/tip13098.aspx

Der er "huller" i deres nye system, men det er ret sjovt

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 19:30

Hej Nordsted1
Jeg tjekker lige og ser efter.

IPM

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-01-06 19:33

Det dur ikke, for jeg har fået en privat mail fra en der forsøgte at sende en pb, hvor det ikke duede.

mvh dova

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 19:34

Hej Nordsted1
Postkassen er tom

IPM

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 19:36

IPM vil ikke høre. Jeg har fortalt ham/hende at det ikke virker

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 02-01-06 19:38

IPM... det ville nok hjælpe hvis de skiftede kanduerne ud med brevduer, men vi må nok væbne os med tålmodighed
så lykkedes det nok på et tidspunkt. Din yorkshireterrier, er da kun hvalp på billedet ik'? den er så mørk i pelsen

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 19:39

Hej creamygirl (Fra ham)
Jo det virkede den ene vej

IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 19:41

Hej Nordsted1
Nej den er 15 måneder og lyder navnet Nellie

IPM

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-06 19:45

Emesen. har prøvet at være sortlistet. Og han kunne ikke skrive noget derefter.
Jeg har prøvet at tilføje en favoritbruger og sendt fra begge brugere Emesen > E.c og modsat.....virker ikke.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 19:47

Var det for øvrigt dig, der en gang stillede et spørgsmål om, hvorledes man får venner her på kandu?!

Det har du jo egentlig svaret på nu. Hvis ellers "private beskeder" funktionen havde virket

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 19:49

Jamen emesen, så er det fordi du ikke er snu nok til at vide hvordan du skal gøre for at fortsætte i tråden..

Klumme kunne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-06 19:56

Citat
[CODE][B]Man kan da godt skælde ud i en privat besked. Emesen. (dot) er ikke så snu[/B][/CODE]

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 20:05

Hej creamygirl
Jo den der smør godt lever godt.
Så jeg deler bare ud af alle de point jeg har,det giver venner

Har fået mange point for at værdisætte Tips.

Så hvis du ønsker nogle så sig bare til

IPM

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 20:12

Hvem har spurgt efter point?! ..

Skal jeg tolke dit "tilbud" som at du antager man "tigger" efter disse, hvis man optræder i dine spørgsmål?!

Hvis ja, så er jeg smuttet - sådan opfatter jeg nemlig slet ikke kandu..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-06 20:18

IPM

Du skal til at spare nu, du får kun 10 point om dagen og 0 point for at bedømme et tip.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 20:21

Hej creamygirl
Det vil da være kedeligt hvis du smutter

IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 20:25

Ja Ans
Så har jeg hørt at vi snart skal til at beskattes af vores Kandu point
Det er der nogle der bliver kede af

IPM

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 20:30

Yeah right IPM, vi vil allesammen sidde og græde snot i stænger - den dag du ikke deler DINE point ud

der kan være anvendt ironi i ovenstående. Døm selv!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-06 20:41

Vi bliver beskattet af åbne spørgsmål, som ikke bliver lukket efter 30 dage.

Og det er de ledige point, som skal betale skattebøden.

Men så kan man jo altid annullere, spørgsmålet forsvinder og man sparer skattebøden.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 21:07

Hej Ans
Du har den rigtige indstilling.

Det kan jo være at Riskær også bliver anklaget for at have tømt sin Kandu Konto

IPM

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-01-06 22:03

Det der med at annulere spørgsmål - de point, man har puttet i kassen da spørgsmålet blev skrevet, går jo ikke tilbage i de ledige point - de smutter også lige i Kandu-skatte-kassen... Og mon ikke også, at halvdelen af de udlovede point smutter den vej, hvis man vælger kun at give to stjerner i et svar??
Det er en grumme skatteminister de har fået ansat her!!!

specielt det med de tips der - der kommer jeg mig ikke over. Når man i sit hjertes godhed giver guldkorn fra sig, og folk utaknemmeligt belønner en med under to stjerner - så napper han sgu også ledige point... Der går noget tid, inden jeg tilgiver!!!

Vaxen.... Der er godt træt af ikke at kunne se hele sætningen!!!!!... Men er da glad alligevel

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 03-01-06 06:50

Tak for svaret Nordsted1.

Håber det vil lykkes at komme igennem engang

IPM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-06 08:04

Ja på et tidspunkt lykkedes det nok