/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hotel i Paris
Fra : IceCap
Vist : 549 gange
500 point
Dato : 02-01-06 18:59

Hey hvor er siden blevet flot, hva'?

Min søde dejlige gravide hustru havde fødselsdag i tirsdags og hvad skulle hun ellers have end en tur til Paris i vinterferien....

Jeg kunne godt selv finde frem til et egnet hotel, men vil prøve at se hvad alle I duer vil foreslå.

Krav til hotellet/værelset:

Pris op til ca. kr. 450,-/60€ incl. morgenmad
5 nætter fra 12.-17.2.06
Centralt beliggende, gerne tæt på en metrostation

Dobbeltseng
Eget bad/toilet
Tv

Svar med link eller meget gerne egne erfaringer. Vælger vi dit forslag vinder du pointene.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-06 19:13

des e cole eller sådan noget.
ligger meget centralt, metro til alle sider.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 02-01-06 19:27

IceCap.... Tillykke med hustru'ens føs'da, her er der lidt mere at kikke på

http://www.bookings.dk/searchresults.html?city=-1456928

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 02-01-06 19:47

Jep, Nordsted. Kender godt siden.

Godkendelse af svar
Fra : IceCap

Dato : 02-01-06 20:19

Kendte godt siden. MEN havde ikke været inde på den. Nu har jeg booket os ind på et godt hotel ser det ud til. Apollo......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-06 21:47

Bare det var mig rigtig god tur

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 03-01-06 15:03

Gæsteanmeldelserne af Apollo var ikke så fede, så det har vi droppet. Valgte Pavillon Bercy Gare de Lyon i stedet. Der får man også morgenmad og der er badekar.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-06 15:13

Apollo har jeg ellers selv været meget tilfreds med, men det var da godt i fik det ændret i tide