/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Måske er det mig der er dum!!!
Fra : Fijala
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 02-01-06 18:52

Efter denne store opdatering af kandu. er det så ikke muligt at gå ind og se hvad for spørgsmål man har fået point for. Ja for jeg er ikke rigtig begyndt at få nogle mails endnu???
Mine point er nemlig steget men jeg ved ikke for hvad.
Er det mig der er dum eller er den mulighed ikke kommet med?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 02-01-06 18:58

Fijala...Du kan stadig se dem, du skal gå ind under din profil, jeg kan sq snart ikke huske hvor jeg hittede dem, jeg tror det var under - involverede

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-01-06 19:01

Næ - det er skam ikke dig den er helt gal med

Inde under din historik i din profil er der en sort bjælke der hedder "besvarede". Dér kan du se hvilke spørgsmål du abonnerer på. Men den er vist lige kommet til Den var der ikke tidligere idag ...

mvh berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-01-06 19:02

- ikke abonnerer på...men som du har BESVARET naturligvis....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-06 19:02

ind i din profil - under historik - der får de alle de muligheder du gider kigge efter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-06 19:03

enten sov jeg eller også gjorde kandu - gæt selv

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-01-06 19:05

Nordsted og berpox.

Tak tak. tja det er sgu på øjnene man først bliver blind. Nu har jeg siddet og rodet og kunne ikkke finde det, men det var faktisk dig Nordsted der fik mig på rette spor selv om dit svar ikke var helt korrekt.
Du får pointene alligevel.

berpox.

jeg laver lige et spørgsmål til dig du skal også have dine point da dit svar var det rigtige.

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 02-01-06 19:05

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-06 19:10

Selv tak, surfede lige en gang mere, --- profil ---- historik----involverede

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-01-06 19:16

Nordsted.
Hvorfor vil du ind under - involverede - og ikke under - besvarede -.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-06 19:30

Fijala.... fordi det var der jeg fandt det første gang, jeg hæftede mig bare ved, at jeg kunne finde dem igen, og
prøvede ikke resten af.... jeg surfer videre

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-01-06 19:32

Helt iorden. Det var jo også det der bragte mig på rette vej.
Jeg surfer også videre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-06 19:35

Fijala.... Nu kan jeg se forskellen.... involverede, er alt jeg har haft næsen i, besvarede er det der er blevet accepteret

men jeg kan nu ikke forstå alle de nye symboler, hængelåse, sømænd, og så noget der vist nok er orange hænder???

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-01-06 19:44

Det er bare alt det nye smarte (efter kandus målestok).
Det skal du bare lære at ignorere

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-01-06 19:46

Prøv at holde musepilen hen over de forskellige synboler så kommer der en lille forklaring ,-)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-01-06 19:46

Prøv at holde musepilen hen over de forskellige symboler så kommer der en lille forklaring ,-)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-06 19:49

Smart det med musen, nu har jeg brugt jeg ved ikke hvor meget tid for at læse mig til en forklaring et eller andet sted,

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-01-06 19:54

Ja og jeg nåede sgu lige at sende mit indlæg 2 gange. Jeg nåede lige at lave en stavefejl og skulle så lige nå at stoppe for indlæget men ak nej nej den gik ikke