/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
endnu en fejl
Fra : bredker
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 02-01-06 17:50

ser ud til at jeg får en mail om nyt indlæg i spm for samme kommentar hvert andet min
der kommer en ny mail hvert andet min på den samme kommentar, ret iriterende

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-01-06 17:55

satte dette spm til 1 point , men kandu sætter åbenbart selv et par nuller bagved
pyt med det , har ikke noget at bruge dem til , den burde da bare ikke gøre det

Kommentar
Fra : iah

Dato : 02-01-06 17:58

Hej Bredker

Du har jo muligheden for at afmelde e-mail i denne rubrik:

Abonner på dette spørgsmål
Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på dette spørgsmål.

Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-01-06 18:02

ja , men så kommer der jo slet ikke mail , vil jo gerne have EN mail ved nyt indlæg , bare ikke 20 på det samme

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-01-06 18:03

har allerede fået de første 3 mail , bare på din kommentar

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-06 18:06

bredker

Har du lagt mærke til hvor mange indlæg, der er i tråden.

Du skal jo have en meddelse om hvert indlæg og da det først er i dag, der sendes mails, vil du få mange mails til det samme spørgsmål, hvis der har været mange indlæg i tråden.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : iah

Dato : 02-01-06 18:06

Så må du vist have fat i Kandu.dkmailto:service@kandu.dk

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-01-06 18:10

bare for at tage et par af dem
2 spm jeg har været inde i efter at mailserveren er kommet til at virke , det ene er der ialt 4 kommentare det andet 9
der er kommet 20-30 mail fra hvert spm

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-01-06 18:13

HmHmHm, jeg får en kandumail ca. en gang i timen... Når jeg så klikker på linket, så er der altså ikke nogen nye indlæg i den tråd...
Det er altså helt tilfældigt, hvad jeg får mail om.......

Og jeg har en kasse til kandu-post, som en bekendt har lavet til mig på et tidspunkt... Men nu kommer mine mails fra kandu bare i indbakken...
Hvordan hulen får jeg lavet det om igen...

----Jeg må hellere vente, til de er færdige med at rode på kandu...
"Giv tid, giv tid..."

NÆH, jeg tror lige, jeg stiller et spørgsmål og ser, om DET virker...

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-06 18:15

Den samme fejl var også i "det gamle kandu" , når serveren havde været nede.

Men de arbejder da på at rette fejl.

Så giv dem lige lidt tid

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-01-06 18:23

ja, vi må håbe at det bliver rettet , må jo have god tolmodighed

Godkendelse af svar
Fra : bredker

Dato : 02-01-06 18:26

ser ikke ud til man kan fordele point mellem alle , så må vist være ans der er kommet det nærmest

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-06 18:43

Tak bredker

Der er flere fejl, der skal rettes, men jeg er optimist og tror på det sker

Bl.a. skal jeg selv, når spørgsmålet er blevet låst, betale for at se mit accepterede svar.

Kandu snød mig også for 10 point, men det overlever jeg nok