/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mange Point at hente
Fra : maxibon19
Vist : 691 gange
500 point
Dato : 02-01-06 17:12

hej.....
jeg skal ha kopiert en film men den R skrive beskyttet og har prøvet mange PRG men har ikk fundet et som kan en
som kender et der kan?????????

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 02-01-06 17:19

Jeg tror du først skal gemme den på din harddisk og først derefter prøve at brænde den over på en cd. Mener at jeg har læst det et sted, men har ikke selv prøvet det.
Mvh. Lillian

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 02-01-06 17:19

Du skal bruge dette program

http://www.dvdidle.com/dvd-region-free.htm

og dette

D:\Programmer\DVD Shrink\Web\DVD Shrink.htm

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-01-06 17:23

utroligt at poing er nok til at hjælpe folk med at begå kriminalitet , der er nok en grund til at den er kopibeskyttet

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-01-06 17:28

Halløjsa
Det gør da intet at originalen er skrivebeskyttet, det er jo ikke den du skal skrive på vel.
Hvis du mener kopibeskyttet er det en helt anden sag.
Er det en DVD-skive eller en fil du har på PC'n.
AnyDVD kan fjerne de fleste kopibeskyttelser: http://www.slysoft.com/en/anydvd.html
Og så kan du bruge DVD-Fab til at kopiere/dele DVD-skiven: http://www.mrbass.org/dvdfab/
DVDFab Platinum: http://www.dvdidle.com/

Kommentar
Fra : maxibon19

Dato : 02-01-06 18:21

Nordsted1 og Brassovitski nu har jeg prøvet de PRG (DVD Region+CSS Free) og (AnyDVD) og jeg kan ikk finde ud af
og bruge dem kan i hjælpe med det?????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-06 18:30

Maxibon19... du gør følgende

læg cd'en i drevet, så starter du dvd shink 3.2 op, trykker på åben disk, så analyserer den filmen, når den er færdig med det
trykker du på - fuld disc - (oppe i troppen af siden), derefter kommer der en side frem, hvor du akn se hvor stor filmen er
og du trykker - dansk tekst - og vælger hvor den skal gemme filmen. Når du har gjort det, trykker du på -backup/start
Start nero op når den er færdig, og vælg video/dvd og hent filen og brænd den.Det andet program kører automatisk i baggrunden

Kommentar
Fra : maxibon19

Dato : 02-01-06 18:41

Nordsted1 jeg skal lige ha lejet en film som R kopi beskyttet og når jeg har gjordt det så får du et svar tilbage...

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-01-06 19:36

nordsted1>>mon ikke der skal stoppes med at hjælpe denne bruger , nu da han så åbentlys siger at han kun vil have hjælp til at lave noget ulovligt
det høre ikke til i et offentligt forum

Godkendelse af svar
Fra : maxibon19

Dato : 11-02-06 13:02

Tak for svaret Nordsted1.