/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Powerfilter og dyser???
Fra : bambusneger
Vist : 857 gange
85 point
Dato : 13-11-02 11:22

hej!
jeg har en puch maxi k med et 50ccm tunsæt på. jeg har lige købt et 15mm powerfilter. Jeg har læst et sted at man skal sætte en større dyse i når man køre med powerfilter er det rigtigt og ca. hvor stor dyse skal der så sidde.

med venlig hilsen aske
ps. det er en str. 82 der sidder i nu!!

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 85 point
Dato : 13-11-02 13:36

Der skal en 86# dyse i. Hilsen Japse.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-11-02 21:49

"bambusneger" <bambusneger.news@kandu.dk> wrote in message
news:jypA9.2630$HU.339393@news010.worldonline.dk...
> hej!
> jeg har en puch maxi k med et 50ccm tunsæt på. jeg har lige købt et 15mm
> powerfilter. Jeg har læst et sted at man skal sætte en større dyse i når
> man køre med powerfilter er det rigtigt og ca. hvor stor dyse skal der
> så sidde.

Yepsen, og du hæver bare dysen med de heste du vil ha så... mener
powerfilter gør at dysen gir Heste = (dysestørelse-81)^2 ... så smæk en 90
dyse på og du æder hvilken somhelst MZ *GGG*

VH
Lars Molnit
P.S. Sorry ku ik la være :)

>
> med venlig hilsen aske
> ps. det er en str. 82 der sidder i nu!!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>