/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sms konkurrencer på tvdanmark
Fra : hubi
Vist : 385 gange
45 point
Dato : 02-01-06 14:02

hej med jer... jeg har gået lidt og tænkt på det der program på tvdanmark der hedder garito og game on, hvordan de afholder de konkurrencer altså hva bruger de af udstyr eventuelt nogle sider der fortæller lidt om det, jeg ved man kan leje sig ind nogle steder...

//jesper

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-01-06 14:58

Vil du selv lave sådan en quiz?? Eller hvad er det du mener?

Hele pointen med en quiz som "Garito" eller hva de ellers hedder, alle dem på TVDanmark er, at man laver en ufatteligt nem quiz, så der er så mange som muligt der betaler for at forsøge at komme igennem, og hvis de endelig kommer igennem er det usandsynligt svært at gætte den rigtige kode, for at komme til at vinde "Hovedgevinsten" på 20-50.000kr.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-01-06 16:49

DVS. Det er nærmest umuligt at vinde den "store" gevinst, som ikke engang for dem der afholder quizzen, er ret mange penge.
Man tjener som SVIN på at lave sådan en quiz, og i mine øjne at snyde seerne i den grad. Chancen for at man kommer igennem, vælger de rigtige tal osv, og OVERHOVEDET vinder en præmie er yderst minimal! - Med sådan et show har "værterne" næsten INGEN udgifter - KUN skyhøje indtægter.
Denne slags konkurrencer er nemlig IKKE omfattet af den ellers alle andre steder, gældene regel, der siger noget om hvor stor en del af pengene der skal gå til Gevinster, og hvor stor en del der går DIREKTE i egen lomme!!

Et eksempel er Den danske tipstjeneste; De udbetaler en bestemt procentdel i præmier, og giver en anden procentdel til Danske Idrætsforeninger. - SÅDAN!

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 03-01-06 17:30

hey nej vil ikk a sådan en quiz, tænkte bare på hvordan det fungerer

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-01-06 15:56

Nåh, ok..

Dét ved jeg så ikke noget om!