/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fejl?
Fra : Squarna
Vist : 500 gange
50 point
Dato : 02-01-06 12:56

Er det bare mig eller virker nedenstående funtioner ikke?

- Knapperne: Insæt smiley, Indsæt kode, Indsæt citat, Fed skrift, Kursiv skrift, Understreget skrift når man skal svare eller skrive indlæg

- Stjernen ud for tipsene er der ikke på nogle af de tips der har fået 5 bedømmelser

Iøvrigt synes jeg det er ret irriterende at der ikke er nogen cuser når man skriver indlæg (ikke altid)

Er det bare mig?

-Squarna

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-06 12:58

Det virker her.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-01-06 12:59

Mine knapper virker fint!

Ja, der er (Mange) af tips'ne der ER bedømt, men ser anderledes ud!

Curseren er der skam på min skærm...

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 02-01-06 13:01

Skummelt... Hmm.. Måske fordi jeg bruger Mozilla Firefox... Prøver lige i IE..

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 02-01-06 13:04

Jaaah!... Undskyld ulejligheden
Jeg tror jeg skifter til IE igen

-Squarna

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 02-01-06 13:05

Men hvad med point'ene.. Men skal have dem?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-06 14:01

Du har vel den seneste firefox (jeg kan ikke prøve den her)

Du kan annullere dit spørgsmål, hvis du vil.

Annuller spørgsmålet
Fra : Squarna

Dato : 02-01-06 15:01

Ja det har jeg...

Jeg har annulleret spørgsmålet fordi jeg ikke vidste hvem jeg skulle give point'ene til...