/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ældre Indlæg
Fra : svendgiversen
Vist : 481 gange
50 point
Dato : 02-01-06 12:46

Tak for moderniseringen,

men hvordan bladrer men tilbage til spørgsmål ældre end de nyeste 15?
klik på 2 eller pil virker ikke, Svend

PS er kandu ikke blevet mere resource krævende, nogle betaler stadig for down load af MB??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-06 12:50

Det virker her.
Og jeg har 25 af de seneste indlæg.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-01-06 12:50

Hos mig virker det, at bladre videre til side 2,3,4 - osv..

Det virker ikke somom kandu kræver flere resourcer end før. Jeg synes nærmere det er blevet hurtigere, og mere overskueligt..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-06 12:55

Det virker også hos mig.

Om der kræves flere resourcer ved jeg ikke, betaler fast pris hver måned.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-01-06 13:50

Under slægtsforskning er der 15 synlige ubesvarede spørgsmål

jeg klikker øverst på 2, systemet "opdaterer" men viser så igen de samme 15 nyeste spørgsmål
jeg klikker øverst på pil, systemet "opdaterer" men viser så igen de samme 15 nyeste spørgsmål
jeg klikker nederst på 2, systemet "opdaterer" men viser så igen de samme 15 nyeste spørgsmål
jeg klikker nederst på pil, systemet "opdaterer" men viser så igen de samme 15 nyeste spørgsmål

Hvad gør jeg forkert? hvad bør jeg gøre?? Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-06 13:59

Når jeg klikker på 2, 3 eller pil, så kommer den nye side frem.

Det kan være en fejl fra kandu. Der bliver rettet nogle af de fejl, som de er blevet gjort opmærksom på.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-01-06 17:21

Tak ans m. fl.
men det virker stadigt ikke hos mig...

Er der nogen grund til en side skifte linie både foroven og forneden?
Hvad er forskellen?? (Svært at se når ingen af dem virker...)

Under brugerprofil: Statestik er med (dobbelt) i ?

Er ludo brikken logo default? Hvordan skifter man?? Til eget design eller valgt bruger logo???

Angående forbrug, den bedre grafik inclusiv disse bruger icons må øge forbruget,
og som den sidste: Outlook fjernede de vedhæftede filer...

Er jeg mon den eneste der har disse problemer, Svend

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 02-01-06 19:14

Lige ovenover og nedenunder de seneste spørgsmål, står der : side 1 af........

Klik bare på 2,3, o.s.v.

Men ellers kan du også i menuen til venstre, gå ind under emnerne og finde spørgsmålene der.

Og hvis det er spørgsmål du selv har deltaget i, går du ind i din profil, der står historik, og der er en smal line foroven hvor der med sort, står "involveret i", så kommer alle de spørgsmål du har deltaget i.

Og jo, det krævewr mere med al den nye grafik, for kommentarerne fylde meget mere nu, og man bruger længere tid på at scrolle igennem kommentarerne.

Og ludobrikken kan skiftes ud, tror det findes vejledning under "min profil"

mvh dova

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-01-06 18:07

Som I ser er det lykkedes mig at ændre ludo brikken...

Men uanset hvad jeg klikker på af side(r): 1 Wienerbørn står stadig øverst under slægtsforskning.
Hvorfor er der både en øvre og en nedre sideskift linie, én ville være tilstrækkelig hvis den altså virkede?
Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 18:18

Når jeg klikker på side 2 "slægtsforskning" får jeg denne side frem

http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20502&upn=2#upn

håber det virker.

Hvorfor der er 2 linier til sideskift kan jeg ikke forklare dig.

Men hvis man ser på seneste indlæg og scroller(ruller) lidt ned, så forsvinder den øverste linie.

Det kan være en forklaring.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-01-06 18:40

Tak ans, men det sker ikke hos mig?

Jeg var ved at tro mit grafikkort eller RAM (kun 128 Mb) ikke var tislstrækkeligt til det nye kandu,
men så prøvede jeg sideskift under "seneste indlæg" og her virker det...

Her er der også vist 25 spørgsmål, og så begynder det at være relevant med øvre og en nedre sideskift.
Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-06 18:45

Men skriv til kandu at du på f.eks "slægtsforskning" ikke kan se side 2, 3 eller ???

Har du prøvet de andre kategorier.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-01-06 19:22

Mystikken stiger...

Jeg fik sideskift til at virke under det lille forum "lokalhistorie" med kun 42 indlæg og derfor ingen pil,
ved at skifte til split meny, der faktisk giver bedre overblik; men kun én gang, nu virker det ikke igen.

Hvis det ikke bedrer sig i løbet af ugen vil jeg kontakte kandu,
men når det har virket en enkelt gang, måske alligevel et opsætningsproblem hos mig, Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-01-06 10:39

Jeg har nu prøvet sideskift her fra mit arbejde og det virker fint,

altså må det være min opsætning hjemme der ikke kan bladre...
Svend

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-01-06 19:28

Tak for svaret dova.