/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
God pris?
Fra : Georg2000
Vist : 506 gange
500 point
Dato : 02-01-06 11:57

Jeg er på udkig efter et Canon 350D og håber meget at kunne finde det på 'januar udsalg'
Hvis nogen af jer skulle falde over en annonce for et billigt 350D i lokalavisen, på nettet eller hvor som helst, vil jeg blive meget glad for at få et tip om det

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-01-06 16:17

Skal nok holde øje med det!

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 02-01-06 17:05

Hvorfor køber du ikke over nettet i Tyskland, det er meget billigere.
f.eks. her: http://www.technikdirekt.de/main/Search.html

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 02-01-06 17:52

hej Georg2000

Jeg ved ikke om nogen som er specielt billige lige nu........Det jeg plejer at gøre er at gå ind på Kelkoo.dk eller Kelkoo.se for Sverige....Ja til og med Kelkoo.de (tyskland) osv osv og holde lidt øje med de aktuelle priser for så at få det derfra ..
Jeg købte et Samsung lcd tv og fandt rette pris den vej..

Mvh sverola

Kommentar
Fra : turbo50

Dato : 02-01-06 20:31

Jeg tror at den billigste pris er hos platan foto
der er et objektiv med i prisen.

Kommentar
Fra : Georg2000

Dato : 03-01-06 12:33

Jeg har over en længere periode prøvet at surfe rundt på nettet efter priser på dette kamera, og prisen er nogenlunde den samme i dk og udlandet når der regnes forsendelse med. Ca 5800,- for huset og 6400,- med et 18-55 mm objektiv.
Det jeg er på udkig efter er en 'januar-udsalgspris' ( jeg har tidligere set det i bingo-foto til ca 4400,-)
Hvis nogen falder over en annonce ville det være en stor hjælp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-06 15:18

George2000.... Der er dette kamera til salg, det lyder umiddelbart dyrt, men måske der følger noget mere med, end
ved køb i en fotoforretning, eller du kan måske få prisen længere ned. Kameraet må stadig været dækket ind under
garantien da det ikke er så gammelt

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?Fritekst=canon+350d&RubrikId=20390&PrisTil=9999999&PrisFra=0&Medbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&SektionId=0&BilledVisning=

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-06 15:19

George2000.... Der er dette kamera til salg, det lyder umiddelbart dyrt, men måske der følger noget mere med, end
ved køb i en fotoforretning, eller du kan måske få prisen længere ned. Kameraet må stadig været dækket ind under
garantien da det ikke er så gammelt

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?Fritekst=canon+350d&RubrikId=20390&PrisTil=9999999&PrisFra=0&Medbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&SektionId=0&BilledVisning=

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-06 15:25

Georg2000..... pu ha nu har jeg da vist ødelagt siden, det ser da i hvert tilfælde underligt ud men jeg ville bare give
dig et (meget langt link) til www.dba.dk der er et kamera til salg, godt nok dyrt, men jeg kan ikke finde ud af om der
måske er noget ekstra med, eller om du måske kan få prisen længere ned. Der er stadig garanti på

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 03-01-06 16:12

ja jeg siger stadig at det er billigere i Tyskland. se f.eks. her:
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produkt=356820
ca 5400 kr - med kitobjektiv, så selv med fragt er det billigere end herhjemme.
Lillian

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 27-01-06 12:51
Kommentar
Fra : faetter72

Dato : 06-02-06 02:41

Hej Georg2000.
Jeg vil holde øje med priserne på www.fotokoch.de da de mange gange laver et tilbud på en pakke med evt. ramkort, ekstra batteri eller et batteri greb. Det er dog sket at de har lavet sættet med en ekstra objektiv eller en lille printer til at lave 10x15 billeder på.
Desuden har der ikke været problemer med at få noget byttet hvis der var noget i vejen med varen.

Med venlig hilsen

Søren Nielsen