/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hjææælp nu er der mail
Fra : miritdk
Vist : 691 gange
10 point
Dato : 02-01-06 11:31

og det er ikke til at overskue -

Kommentar
Fra : calista

Dato : 02-01-06 11:40

Jamen, jamen...

Og værst af det hele, hos mig virker links'ne ikke :(

Og og og min virus scanner kan ikke lide emilerne fra kandu (AVG)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-06 11:43

Jamen kære mirit dog. Du har vel bemærket at du under Rediger profil kan fjerne et flueben? Så får du du SLET ingen emiler!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-01-06 11:46

Jamen kære miritdk, hvis du ikke kan overskue dine email fra Kandu må det jo være fordi du stikker næsen i alting.

Godt Nytår!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-06 11:49

calista -> Jeg har nu ingen problemer med AVG og kandu emiler? Jeg bruger dog intet emilprogram, da det er nok med en browser for at læse emiler hos TDC's freemail

Det er dog rigtigt at linkene ikke virker, men skal sættes ind i adresselinjen

..og hvorfor skal vi have en logofil medsendt. Det belaster nettet i alm. med den slags 'gejl' : http://www.putergeek.com/email/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-06 11:57

j a nemlig til arne og - hmpfff også ja til BjarneD

molokyle - vist virker linkene - jeg bruger yahoo mail

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-06 11:59

..og så er det uretfærdigt at calista har flere stjerne ind jeg

Det ser ud til at man nu ka' få mere end de 3½ stjerne der var 'toppen' i 'gamle dage'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-06 12:02

Det er smart man i menuen over brigerstatistikken: 'Top 10 brugere' til venstre kan se hvem der online

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-06 12:02

De mails, jeg har fået var "uønsket e-mail" fra kandu, men det har jeg nu ændret.

Men jeg ser, at det nu er muligt at stille et spørgsmål til 10 point.

Du havde måske ikke flere mirit, eller er fejlen rettet?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-06 12:03

..men der er stadig ikke stavekontrol

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-06 12:07

Jeg får kun emiler om nye spørgsmål ..ikke når der er nye indlæg i de jeg abonnerer på?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-06 12:16

I oversigten over de spørgsmål jeg deltager i står dette spørgsmål : http://www.kandu.dk/Spg80109.aspx som om det er besvaret af mig, men når jeg går ind på det kan jeg se det er besvaret af Fijala ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-06 12:16

Jeg har kun fået 3 , 1 gammel,hely fra sidste år, med en ny kommentar, 1 fra iaftes uden link og så dit tip også uden link, de var alle 3 smidt i papirkurven , så jeg har rettet i spamfiltret

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-06 12:28

Hov... det er faktisk også muligt over de enkelte kommentarer at se hvem der online netop nu

..og stadig ingen emiler. Det var nok en enlig svale

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 10 point
Dato : 02-01-06 12:40

tak skal du ha´, hvor her er ændret en del. der bliver da noget at sætte sig ind i, og nu skal vi ha´"karakterer".
alle mine kandu henvendelser er med vedhæftet fil - hvad er nu det for noget gøjeri?
det kan være, at vi ender med at synes, at det er noget så flot og godt efter en vis tilvænning.
mvh

Kommentar
Fra : calista

Dato : 02-01-06 12:49

Jeg kunne bedre lide det gamle Kandu- design.
Alt det her nymodens bras.. det er så forvirrende!

Molo--> hmm, det er kvaliteten af svarene, der giver stjerner

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-01-06 12:53

Virker pointsystemet også nu, eller bliver man STADIG frarøvet ALLE sine point, når man stiller et spørgsmål?

Jeg tør ikke forsøge!!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-01-06 12:56

Og HVORFOR #("/&")#(&!=¤/ kan man ikke læse de tråde man SELV har besvaret, gratis?? Det skal man sgu betale for nu!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-06 13:07

epidedymittis -> Nåeh... det er dét der sker. Jeg undrede mig ligodt også.

Nu er jeg da så småt ved at få emiler, men lidt irriterende med den dersens manglende direkte linkting

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-06 13:12

Kan I se de spørgsmål, som I har deltaget i, samt de spørgsmål hvor Jeres svar er accepteret?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-06 13:13

Jeg mener finde det på en "liste" som tidligere.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-01-06 13:18

mine links virker fint?????

Og så har jeg forresten set, at en har 5 stjerner!!!!!!!!! Det var da noget! Mon ikke, det var profilen vombatsi... eller noget derhenaf??

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-01-06 13:19

How - og så er det alligevel løgn, for jeg har lige modtaget en mail uden links overhovedet....

Vaxen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-01-06 14:39

det vlter ind med e-mails nu.stort set alle med vedhæftede filer, drønirriterende, da de er uden links...æv

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-01-06 14:50

Jeg får INGEN emails!!!

Hvad har JEG gjort forkert?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-01-06 15:11

Mine ser helt fine ud igen - måske det har noget med programmet at gøre?? Jeg bruger Microsoft Outlook - I andre?

Vaxen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-01-06 15:23

I Incredimail ser Kandus mails temmelig kiksede ud, og de medfølgende links er ikke klikbare.

Og noget andet, som forhåbentlig også bliver rettet: I sin historik kan man nu kun se de tips, man har skrevet, og de tråde, som man selv har oprettet - men man kan ikke se de tråde, som man har lagt et accepteret svar i, endsige de tråde, hvor man har medvirket i det hele taget.

Desuden mangler den edit-funktion, som ellers er med i alle "nymodens" fora.

Men lige bortset fra det er jeg nu vældig godt tilfreds med det nye design.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-06 17:14

Rellom

Klik på din historik, dernæst involdverede, der kan du se de tråde du har deltaget i.

Men jeg kan heller ikke se en separat liste over mine accepterede svar.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-06 17:18

Hai rellom -> Lang tid siden

Nope ingen klikbare links hos TDC. Jeg bruger som sagt ikke et emil-progrtam

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-06 17:18

ans ... nemlig - men de sorte underbokse har været forsvundet siden engang i morges her

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-06 17:30

Tak for svaret aasenissum. Nemlig - sådan har jeg det også - det bliver lidt spændende - gad vide om man skulle lave en løbende tråd hvor der KUN skrives om fejl og mangler

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-06 17:31

HOV nu kom fortrydknappen søreme også frem her - nå nu kan i bruge den tid der er tilbage - jeg skal i hvertfald ikke købe eget spørgsmål

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-06 18:11

mirit

Hvordan kunne du stille et spørgsmål til 10 point?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-06 18:57

ja se ans - det var et forsøg og jeg aner ikke om jeg kan fremover - men først skrev jeg 1 - da så lige det røde registreringsnoget kom frem skyndte jeg mig at slette et nu - og det virkede

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 12-01-06 09:48

pyha, undskyld mirit - jeg havde slet ikke set afslutningen på denne tråd.
jeg takker ærbødigst for valget.