/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kandu & Fair Forsikring
Fra : IPM
Vist : 591 gange
50 point
Dato : 02-01-06 11:10

Mon Kandu's sponser Fair Forsikring vil sættet sit præg på at Kandu's brugere ikke må være ældre end 35.

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=328233

IPM

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-06 11:17

og hvordan i alverden skulle det hænge sammen ???

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 02-01-06 11:27

Rent fakiisk må man ikke være mere end 30.

Men hvis Kandu lavede det samme nummer, ville mange af de bedste brugere jo forsvinde. Så det tror jeg ikke, at Kandu gør - medmindre de er interesserede i også at begynde på en frisk rent brugermæssigt.

Og dog - måske er netop dét forklaringen på den kraftige "foryngelse" af designet.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-01-06 11:28

Rettelse: fakiisk = faktisk.

Jeg er nok ved at blive for gammel.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 11:28

Hej Miridt
Det kunne jo være at Fair fordobler deres bidrag hvis alle vi gamle forsvinder fra Kandu

IPM

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-01-06 11:32

DRop Fair. Platfirma, som selvfølgelig kun vil tegne indboforsikringer for personer under 30. Over 30 har man jo oftere end de unge samlet indbo for betydeligeværdier, og Fair kunne jo så risikere at skulle udbetale en større sum penge.

Så deres koncept er, tegn kun policer med folk der ikke får brug for den i et omfang der er betydelige, og sæt kriterierne så lavt at risikoen minimeres..... altså 30 år LOOOL

Kommentar
Fra : calista

Dato : 02-01-06 11:47

EJ, FÅRK. Så er jeg jo også blevet for gammel, til at være FAIR kunde.. det er faktisk ikke ret fair!
Min mand ville dog godt kunne, men priserne... SHEEEESH!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-01-06 12:12

bare jeg vinder månedens forsikringspræmie

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-06 12:55

Fair forsikring har aldrig været Fair.
De er solgt til et norsk selskab.
Ha det så koseligt.

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 16:07

Tak for svaret Rellom.
Du kom Først og Klumme lidt senere men sin fortolkning.
Så Klumme må værer lidt hurtigere på aftrækkeren hvis han skal have point,har er en rigtig pointjæger denne Klumme

IPM