|
| Lotus Organizer problemer. Fra : syrena | Vist : 655 gange 500 point Dato : 02-01-06 10:29 |
|
Jeg har i mange år brugt Lotus Smart Suite. Specielt Lotus Organizer med adresse- og kalenderafsnittet. Jeg har været enormt glad for det. Nu har jeg fået min PC formatteret og Lotus Organizer installeret igen. DOG, nu kan jeg ikke printe siderne fra min månedlige kalender og sider fra mit adressekartotek. Papirtypen er låst fast på labelsudskrivning, og jeg får ingen mulighed for at ændre dette. Er der nogen, der kan hjælpe og rådgive mig, så vil jeg blive overmåde lykkelig?
Syrena
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 02-01-06 10:46 |
|
Hej Syrena og Godt Nytår.
Jeg bruger selv Lotus Smart Suite, til de samme ting som du. Har du prøvet at gå i REDIGER derefter LAYOUT. Får du ikke mulighed for at rette/vælge her.
mvh
Franksp
| |
| Kommentar Fra : syrena |
Dato : 02-01-06 18:37 |
|
Hej, Franksp!
Nej, desværre der er ingen mulighed, når jeg går ind i REDIGER!
Jeg har været gennem mange hjælpefunktioner både med LAYOUT og med PAPER, men når jeg kommer til PAPER, så vises kun label med en bestemt størrelse. Pilen, som plejer at vise alle mulighederne viser kun denne ene labelfunktion.
Mon det vil være en udvej at slette programmet (med alle adresserne!) og geninstallere programmet igen? Jeg har søgt alverdens supportmuligheder hos IBM, men ingen svar/løsning fået. Når man ringer til IBM's danske afdeling, bliver man ustandselig stillet om, og endnu har der ikke været nogen, der kunne/ville
løse mit problem! Jeg vil forfærdelig gerne have mit gode program tilbage igen...
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 02-01-06 20:16 |
|
Syrena
Vent lige med at slette noget. Jeg skal lige ha' fat i en kammerat. Måske bliver det førend i morgen, men så vender jeg tilbage.
mvh
Franksp
| |
| Kommentar Fra : syrena |
Dato : 03-01-06 11:26 |
|
Hej, igen, Franksp!
Tak for din indsat med at hjælpe mig. Jeg sletter endnu ingenting, men vil forsøge at lave en god back-up med alle mine aftaler og kontaktpersoner.
I mellemtiden er jeg blevet konaktet af IBM.com/support og tilbudt at ringe til et nyt tlf.nr. Det gjorde jeg, og for første gang fik jeg en positiv oplevelse ved en norsktalenden dame.
Hun rådede mig til på Internettet at gå ind på: www.lotus.com og i øverste søgeline indtaste nummeret 1096343.
På den fremkomne side at vælge dokumenter "clean installetion of Smart Suite or Organizer.
Det har jeg nu forsøgt, men er blevet fælt overvældet over opskriften. Vil du have tid og lejlighed til at finde dette dokument og læse det? For mig at se/læse, er det det samme, som jeg egentlig havde forestillet mig - nemlig at slette Lotus Smart Suite og installere det forfra. Hvad mon du mener? Syrena
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|