/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Blackliste
Fra : Teil
Vist : 860 gange
50 point
Dato : 02-01-06 09:47

Pas nu på med at blackliste, det kan jo ende med at
ingen kan svare på spørgsmål.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 09:57

Hej Teil
Gad vide hvem der står Nr. 1 på denne liste

IPM

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-06 09:59

sålænge du ikke blacklister dig selv er der een til at afslutte spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-06 10:01

Jeg mener bare det kan ende med utallige gengældelser.
Og vi kan sidde og snakke med os selv.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-06 10:04

Tja IPM - sådan en >>>> top 50 blackliste<<<<
Så det vil jeg prøve................
Teil - det er et elendigt spørgsmål, og noget vrøvl du skriver.......stave kan du heller ikke.
Hilsen Emesen på vej til >>>>top 50 blacklisten<<<<

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 10:05

Hej Teil
Når jeg snakker med mig selv får jeg altid et fornuftigt svar

IPM

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-06 10:09

Tak emesen vil du se om jeg blaclister dig for kritik af min stavemåde.
IPM det er indbildning at du får fornuftige svar.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-01-06 10:12

Vidste I der er udsat en pæn præmie,

til den der bliver blacklistet først??
Hilsen
Keldd.
emesen er tyk og fed, og bruger sygekassebriller.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-01-06 10:14

Du kan da blackliste som du vil, og ophæve det når du vil.
Blackliste er vel noget man gør en sjælden gang.
men kandu har da en side som man kan øve sig på
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=177761

fagre nye kandu

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 10:14

Keldd
Hvorfor har du skiftet dit billed ud med en sommerfugl

IPM

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-06 10:15

Ja teil - for slet ikke at tale om bedømmelse af tip, men blacklist-gengældelse...........

Hver gang nogen finder på noget godt er der andre som kan ødelægge det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-06 10:15

Alle er dumme undtagen dem jag kan lide.
De dumme blacklister jeg.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-01-06 10:17

keldd skifter profilbilleder som jeg skifter bil, en gang om dagen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-06 10:19

Keldd - man bliver da ikke BLacklistet for at komme med faktuelle oplysninger.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-01-06 10:22

Man da ikke bare blackliste alle dem der har flere stjerner end en selv

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-06 10:24

Blacklistet, stod der.
Da jeg ville skrive et indlæg til - Flot side.
Hvorfor mon det?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-06 10:27

Kandu burde umuliggøre blacklistning af kvinder og børn.
emesen vil du lave en stavekontrold?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 02-01-06 11:20

Sådan en stavekontrold. hvordan ser så'n en ud?
Altså bortset fra, at den ser ud af øjnene

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-01-06 11:43

IPM:
Jeg er sur på Kandu, fordi de ikke kom med en fildeling, af en slags,

og de skal få mere af samme skuffe, måske vil jeg skifte billedet een gang hver halve time,

og så vil jeg sætte billeder af forskellige KanDu'er ind, at de bare ved det.

Ryst i bukserne eme, Ha ha ha ha .
Hilsen
Keldd

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 02-01-06 11:46

Som jeg skrev i det spørgsmål som Teil er Blaclistet fra, at jeg bryder mig absolut ikke om blackliste-funktionen, idet jeg finder at det burde være kandu.dk der alene kunne udføre den funktion.
Men det vil selvfølgelig kræve at de kiggede lidt på en brugers klage og undersøgte rimeligheden i den.

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-06 12:20

Kan man hvidvaske en sortliste.....................og hvilken kode bruges i så fald.
Næ Keldd - det bliver endnu værre, jeg sætter et billede af dig i profilen....................som ligner.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 12:35

Keldd
Har du set i avisen Herning & Omegn,der kunne du nok være heldig at finde et portræt der ville passe.

Med hensyn til fildeling,var der for 4 uger siden et nyt program som anvendte G.mail til fildeling, en rigtig god ide, vedkommende som havde udviklet dette http://dutchmega.nl/G2G/ fik at vide at det ville Goggle ikke have, derfor blev dette gode fildelingsprogram lukket.
Skriv hvad du ønsker Keldd så skal jeg nok se om jeg kan opfylde det.

IPM

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-06 14:13

IPM - pas på ham Keldd....................................ellers fylder han din comp og skærm med blå tulipaner.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-01-06 14:26

jeg giver keldd ret ... øh ... jeg giver emesen ret

hvis man går ind i sine egne gammelkandu tips kan man nu se hvem der stemte den gang,
og hvor mange stjerner de gav.

Hvis jeg nu blacklister alle der gav under 3 stjerner.

Så må det meste stjernedrys der er tilbage, være dem der giver mig ret.

om et ½år. kører jeg så lige en update, og så er jeg alene...
Citat
Online : 269
Spørgsmål : 76013
Tips : 12546
Nyheder : 530821
Indlæg : 3729686
Brugere : 192891

192891 brugere ?? JEG KAN SGU DA KUN SE MIG

</Palle alene>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-01-06 15:10

nu er der 984 brugere online
og 2 nye.. om ca en måned er resten af danmark klar til at blive blacklistet

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 02-01-06 15:37

He he natmaden - snedigt link du fandt der til at øve sig på... Nu har jeg testet det

------
Citat:
Fra : natmaden
Dato : 02-01-06 10:14

Du kan da blackliste som du vil, og ophæve det når du vil.
Blackliste er vel noget man gør en sjælden gang.
men kandu har da en side som man kan øve sig på
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=177761

fagre nye kandu

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 15:55

Hej natmaden
Nu har jeg været igennem mine Tips og set hvem der er en's ven og hvem der skal på den sorte Liste
Hvis alle gør sådan er der ikke mange der er tilbage her på Kandu for her viser det virkeligt om man vuderer Tipset eller personen

IPM

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-01-06 16:22

husk nu at jeg vil på hvidelisten.

det er ren Pia Kærsgaard

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 16:51

Wow, hvor er du altså bare en god kandu'er IPM

I den forbindelse kunne det jo være ret så interessant at vide, om det var MIG eller TIPPET om et specielt tilskud til folk, der er ønsker at stoppe med rygningen, men som ikke ønsker at klistre sig til med nikotinplaster du gav 0 - stjerner?!

Ikke fordi du nødvendigvis behøver at svare, men for liiige at gøre dig opmærksom på du selv dømmer tip til one big zero, til trods for, at tippet måske kan bruges af andre

Bortset fra det, så er jeg som sådan tilfreds med, at man nu kan blackliste de profiler man ikke gider "høre" på..

Og skulle nogen være i tvivl, så gælder den begge veje Folk der ikke kan døje mig, ser jeg faktisk helst, at der blacklister mig, fremfor at irritere sig over mig..

Dog er jeg ikke naiv - og ved godt, at funtionen ikke kan eliminere alle kontroverser, men det giver trods alt mulighed for at hvis en spørger bliver træt af diverse slibrige tillægsord, så kan debattøren smides på porten..

ps til Natmaden. Din Dato : 02-01-06 10:14 --> nice one!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-01-06 17:14

IPM
Mht. portrætter, må jeg lige sige, at min stærke stålsatte profil,

vil jeg ikke vise herinde, jeg ved folk får mindreværdskomplekser,og vil ikke udsætte dem for det.

Profildeling, mener jeg der bør være i ethvert debatforum, det er jo ikke middelalderen vi lever i,

at I ved det inde på Kandu kontoret. Hilsen
Keldd.....

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-01-06 17:21

Hej creamygirl

Jeg ryger ikke selv og har aldrig gjort,men når man taler med folk der prøver at holde op med at ryge og prøver at følge alle de gode råd der findes,falder folk i vandet,så min erfaring er at det er ens egen vilje der skal gører det slut med rygningen.

IPM

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-01-06 17:24

kjære Creamy
Men jeg har jo engang skrevet, at jeg gerne invitere dig jorden rundet på 10 år. eller var det 12

og at du ikke kan 'høre' på kandu , kun læse

Jamen 02-01-06 10:14 er det da ikke kanduteamets fællesgruppeprofil

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 17:58

Jamen, der kan man jo bare se IPM

Når du så bestemmer dig for hvem der er dine "venner" og hvem der skal på din sorte liste, så glem ikke, at dit tip angående eksempelvis AN biler i Terndrup (og deres velvilje mod dig) sikkert ikke fik 0 stjerner af Teil, granslam. dk og olehermann, fordi de er dine "uvenner"..

Måske har de en begrundelse, der er ligeså gangbar som din

Ps til Natmaden. Har du virkelig inviteret mig jorden rundt?! LOOOOOOL

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 07-01-06 22:24

Fornuftig argumentation.