/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
mail og kandu
Fra : Brommi
Vist : 557 gange
10 point
Dato : 02-01-06 06:32

Siden den store og tilsyneladende rigtig gode opgradering af kandus side har jeg ikke modtaget én eneste mail..
i betragtning af at jeg abbonerer på næsten samtlige grupper, så synes jeg det er llidt underligt..
Jeg har tjekket at der er sat flueben ved at jeg ønsker at modtage mails.. men stadig ingen mails.. fatter jeg ikke..
er det en fejl ved kandu.dk eller ?

->Brommi

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 20 point
Dato : 02-01-06 06:49

Brommi - Kandu-teamet har igår sendt et Tip hvori de undskylder at deres udgående mial-server er ude af drift.

Den kommer op snarest muligt. Hilsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-06 06:51

Her er et direkte link til tippet: http://www.kandu.dk/tip13088.aspx

Så kan du jo læse det selv.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 02-01-06 06:58

Ahh.. det havde jeg ikke set.. mange tak. håber det snart kommer op og køre igen

Kode
Vi arbejder hårdt for at få vores e-mail server på benene igen, og håber på jeres forståelse. Vi kan godt modtage e-mails, men desværre ikke sende.

Citat
Vi håber i vil være med til at hjælpe med at få rettet alle de fejl som i oplever, og vil give en tilbagemelding, så vi kan tage hånd om problemet.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 02-01-06 07:01

hehe, kan lige så godt lege lidt med de nye [B][U]funktioner[/U][/B]

Kode
Godt nytår til alle

Citat
Godt nytår til alle

der er da hvis byttet rundt på balon tips i kode/citat.. men det gir næsten sig selv når man ser det.. tror jeg

Godkendelse af svar
Fra : Brommi

Dato : 02-01-06 07:08

Tak for svaret arne.jakobsen. Håber snart deres mail server kommer online igen..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-06 07:49

Ja, det gør vi vist alle Kan godt forstå at du leger lidt med de nye muligheder, det er vi vist mange, der har brug for.

Bemærk så lige at man ikke kan bruge Smiley's under Fed-Skrå og Understreget, samt at nogle af de gammelkendte

smiley's ikke længere kan bruges. Bl.a. [hør] - Ihveertfald virkede den ikke da Molo sendte den igår.

Hygge

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-06 07:51

Og det gør den så heller ikke nu. Surt show

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-06 08:01

Brommi - Jeg kan ikke se nogen forskel på Kode og Citat. Tror de er ens bortset fra overskriften. Nogle af de hårde kode-karle har udbedt sig noget med koder, men jeg tror at Kandu har misforstået deres ønsker!

Det vil sikkert vise sig. Jeg er imidlertid glad for at man stadig kan indsætte Smiley's på den gamle måde!

Jeg har nemlig de fleste af dem i fingrene og så er det altså nemmere blot at skrive end at skulle til at trykke

på nogle knapper, bladre og vælge. (Alt på den gamle måde og meget hurtigere)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-01-06 15:08

Underligt... JEG får en enkelt mail om dagen fra kandu nu......... Men den bliver ikke puttet i den kandu-kasse, som en bekendt har lavet til mig på et tidspunkt....... Mailen fra kandu bliver puttet i min blandede indbakke...
Hvordan dævlen får jeg nu rettet det??