/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Flot side !!
Fra : sniperdk
Vist : 624 gange
50 point
Dato : 02-01-06 05:49

Når de sidste rettelser er på plads er på plads, så er den bare super !

Blacklist funktionen er genial !!!
Kan i gætte hvem min første var ? ( hint, der indgår både "a" og "j" i navnet )

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 50 point
Dato : 02-01-06 11:33

Er det spørgsmål ikke lidt for nemt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-06 11:38

Jeg er enig i at det er et flot layout kandu har fået lavet, men jeg bryder mig absolut ikke om blackliste-funktionen, idet jeg finder at det burde være kandu.dk der alene kunne udføre den funktion.
Men det vil selvfølgelig kræve at de kiggede lidt på en brugers klage og undersøgte rimeligheden i den.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 02-01-06 12:08

Hvorfor har alle noget imod arne.jakobsen?... Hvad har han gjort galt?

-Squarna

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-01-06 12:10

->bentjuul
Jeg er tildels enig med dig ang. blacklistefunktionen, meeen--- lad det lige få en chance, bare det ikke bliver misbrugt, kan det vel fjerne de værste verbale overfald, så kandu blev et lidt "kønnere" sted at være.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-01-06 12:47

Ja, det er sku smart.

På en måde lidt en skam med den blackliste-funktion.. Det var nu meget sjovt med al den skænderi i gamle dage...

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 02-01-06 13:00

Aaah, det var sq ikke altid super skægt..

Godkendelse af svar
Fra : sniperdk

Dato : 02-01-06 14:57

Tak for svaret dabj.