/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Superbrugere?
Fra : bjarnebr
Vist : 637 gange
100 point
Dato : 02-01-06 03:05

Jeg har på et tidspunkt spurgt KANDU om hvad betingelserne var for at blive superbruger og evt hvad der skulle til for at man blev frataget denne status, jeg fik aldrig noget svar men et par dage efter opdagede jeg at jeg var ophøjet til superbruger: Derfor er der nogen der kan besvare dette?

Accepteret svar
Fra : postkort

Modtaget 60 point
Dato : 02-01-06 03:23

Jeg skulle registrere mig med flere oplysninger som superbruger end som almindelig bruger. Ellers var der vist ikke flere betingelser.
Som superbruger har man flere muligheder på Kandu end en almindelig bruger.

Hvorfor skulle man fratages status som superbruger? Det må være uden interesse for Kandu at degradere brugerne. Overtræder man reglerne er det mere sandsynligt, at man bannes fra Kandu

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-06 03:55

bjarnebr - Når du og andre brugere første gang går ind på Kandu, bliver I bedt om at tilmelde jer. Derefter kan I læse om siden ved at klikke på

"Kom godt i gang". Når man er ny bruger på et site, bør man altid sætte sig ind i sitet's regler.

Læs "Kom godt i gang". Der kan du læse alt om at være/blive super-bruger.

Så, at du har spurgt Kandu om disse ting, viser bare at du ikke selv er i stand til at bruge og forstå et site som Kandu.

Teamet bag Kandu svarer gerne på GODE spørgmål. Men det spørgsmål DU har stillet, er IKKE et godt spørgsmål.

Du kunne nemlig selv have læst svaret på dit spørgsmål.

Du er IKKE blevet OPHØJET til Super-Bruger. Hvis du idag ER Superbruger, er det fordi du selv har registreret dig som Superbruger. En sådan registrering KAN ikke ske pr. automatik. Du må ha' jort det i en brandert eller lign.

Og når du først ER Super-bruger, kan denne status ikke fratages dig.

Du kan heller ikke melde dig ud. Men hvis du ikke længere gider være med, kan du jo idag blot gå ind under din profil

og afmelde alle email's. Tidligere måtte man ændre sin email-adresse til noget vrøvl, det er ikke længere nødvendigt.

Nu er der nogle, der vil sige at mit svar er BELÆRENDE og BEDREVIDENDE. Men helt ærligt: Når DU eller andre stiller et

spørgsmål på Kandu, er det vel netop for at få svar fra folk der ved bedre end I selv? Og så vil svaret vel også være

belærende.

Jeg håber da at du synes mit svar har været lærerigt (belærende). Hvis jeg ikke vidste bedre end dig (bedrevidende)

havde jeg ikke besvaret det. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-06 07:43

På et tidspunkt har du været inde i din egen profil, og der "stod" du som superbruger.
Men i virkeligheden kunne du bar tilslutte dig som superbruger.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-01-06 07:58

Tak for svaret postkort.
og til AJ - Til AJ
Jeg har A B S O L U T I K K E været inde på kandu i en brandert men som jeg skrev var jeg pludseligt blevet opgraderet.

Tilsidst vil jeg sitere en eller anden, der engang har sagt: Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar!
mvh Bjarnebr

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-06 08:12

bjarnebr - Igen tager du helt fejl i din vurdering af mig og mit svar. LÆR nu at læse en tekst. Jeg giver dig et 100%

korrekt svar. At jeg så langt nede i teksten antyder at du MÅSKE har gjort noget som du ikke helt var klar over,

vælger du straks at betragte som et personligt angreb.

Prøv lige at læse min kommentar igen. Jeg har nemlig ret. Men hvis du absolut VIL være sur, er det da op til dig selv.

Hvis du ikke gider at læse mine kommentarer til dine spørgsmål, kan du jo også bare vælge at Blackliste mig.

Det overlever jeg såmænd nok. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-06 08:14

P.S.: Den kommentar du vælger at acceptere som svar giver du KUN 2 stjerner, så den var nok alligevel ikke den bedste.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-01-06 13:47

Hej Arne
For mig så det ud som en kraftig kritik, men hvis det ikke var din hensigt skal du MÅSKE tænke lidt over hvordan du skriver dine kommentarer, og når jeg kun gav 2 stjerner var det fordi jeg ikke mente at nogen af svarerne var mere værd.
mvh og godt nytår
Bjarnebr
(Jeg er ikke sur på dig eller nogen anden)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-01-06 14:41

Hej Bjarne. Jeg er stadig "normalbruger" af princip. Men jeg mener, at når jeg gik ind i min profil i den gamle kandu, så stod der, at jeg var superbruger. --Men jeg havde -og har- ikke en superbrugers rettigheder.

Du kan da gå ind i din (superbruger)profil og se, om kandu har dit navn og din adresse. De to ting skal du kun opgive som superbruger. Jeg har kun opgivet min mailadresse plus et kodeord.
Hvis kandu har dit navn og din adresse, så MÅ du jo have meldt dig til som superbruger på en eller anden måde. Det er jo kun dig, der kan have givet kandu de oplysninger...